مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:

چند پروژه عظیم عمرانی ورزشی در هفته دولت افتتاح خواهد شد

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۶:۲۹:۲۰
کد خبر: ۳۱۰۰۹۲
چند پروژه عظیم عمرانی ورزشی در هفته دولت افتتاح خواهد شد
مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی در هفته دولت خبر داد.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی در هفته دولت خبر داد و گفت: به لطف خداوند متعال و با تدابیر دولت تدبیر و امید و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته دولت پروژه‌های عمرانی و ورزشی به مرحله بهره‌برداری رسیده، افتتاح خواهند شد.

هادی طالبی ادامه داد: در بین این پروژه‌ها می‌توان از افتتاح پیست دوچرخه‌سواری پیامبر اعظم واقع در شهر کرمان نام برد که این پیست با مساحتی بالغ بر 15800 مترمربع شروع به کار خواهد کرد و برای ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری یک نقطه عطف است و باید بگویم که اعتبار این پیست از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی تصریح کرد: پنج زمین چمن مصنوعی در استان کرمان آماده بهره‌برداری است و افتتاح خواهند شد که دو زمین در شهرستان‌های فاریاب و فهرج است و یکی در زنگی‌آباد و دیگری در شهربابک و در خود شهر کرمان هم یک زمین چمن مصنوعی در هفته دولت آغاز به کار می‌کند.

طالبی افزود: همچنین یک سالن ورزشی چند منظوره در حاشیه شهر کرمان برای ترغیب بیشتر جوانان حاشیه شهر به ورزش افتتاح خواهد شد. این سالن ورزشی که در زمینی به مساحت 1150 مترمربع در شرف‌آباد ساخته شده اعتبارش از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک سالن کشتی هم در شرف‌آباد افتتاح خواهد شد که این مهم نقش اساسی در شکوفایی استعدادها و پتانسیل‌های ورزشی جوانان این مناطق دارد. این سالن کشتی در زمینی به مساحت 1150 مترمربع ساخته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز