مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۱۲پروژه به مناسبت هفته دولت در استان قزوین افتتاح می شود

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۶:۳۵
کد خبر: ۳۱۰۱۷۰
۱۲پروژه به مناسبت هفته دولت در استان قزوین افتتاح می شود
سالار قاسمی گفت: 12پروژه از مجموع 163پروژه سازمان آموزش و پرورش استان قزوین در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به مناسبت هفته دولت و بازگشایی مدارس 163پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان قزوین به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه ها شامل 27باب مدرسه با 200کلاس درس، 7باب نمازخانه مجزا، 3سالن ورزشی، 1سالن چند منظوره، 2کانون فرهنگی، 1باب کتابخانه، 1سوله کارگاهی و 121پروژه استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: تعداد 12پروژه از کل پروژه ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد که شامل 6مدرسه ،3 نمازخانه ،1 سالن ورزشی، 1 کانون فرهنگی و 1 باب کتابخانه می باشد که از این تعداد 4 پروژه در ناحیه یک قزوین، 4 پروژه در بوئین زهرا، 1پروژه در تاکستان، 1پروژه در آوج، 1پروژه در البرز و 1پروژه در اسفرورین قرار دارد.

قاسمی ضمن تشکر از عملکرد مسئولین اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: طی تعامل سازنده و مطلوبی که بین اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان وجود دارد، این پروژه ها به مراحل تکمیل و افتتاح رسیده است.

وی با اشاره به شهرک مهرگان اضافه کرد: در سال تحصیلی آینده95-94 ، 3پروژه در شهرک مهرگان افتتاح خواهد شد که بالغ بر 40 کلاس درس به مجموع کلاس های درس این شهرک اضافه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه اظهار کرد: 121پروژه استانداردسازی سیستم گرمایشی نیز در مدارس اجرا شده است تا 976کلاس درس در فصل سرما بدون مشکل سیستم گرمایشی باشند.

در مجموع تعداد 163 پروژه آموزشی، پرورشی، ورزشی و استاندارد سازی سیستم گرمایشی برای سال تحصیلی جدید 95-94 افتتاح می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز