موحد:

کرمانشاه میزبان همایش مدیران بسیج رسانه سراسر کشور است

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۷:۳۶:۳۲
کد خبر: ۳۱۰۳۷۸
این همایش سراسری در روزهای 11 تا 13 شهریورماه و در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: همایش سراسری مدیران سازمان بسیج رسانه سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه برگزاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سرهنگ حسن موحد اظهار داشت: این همایش سراسری در روزهای 11 تا 13 شهریورماه و در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به دلیل مقاومت، پایداری و استقامت مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن و با هدف نشان دادن ایثار و ازخودگذشتگی مردم غیرتمند این دیار برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: همدلی بسیج رسانه کشور و پیدا کردن یک وحدت رویه از دیگر اهداف برگزاری این همایش دو روزه است.

موحد ادامه داد: در این همایش علاوه بر مدیران بسیج رسانه کشور جمعی از اساتید، نخبگان و فعالان بسیج رسانه استان کرمانشاه نیز حضور خواهند داشت.

افزود: برای این همایش از برجستگان و نخبگان حوزه رسانه نیز دعوت به عمل آمده تا در مراسم حضور پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: نمایشگاهی جنگ، آثار تاریخی، فرهنگی و نشریات همزمان با این همایش سراسری برپا خواهد شد.

موحد در پایان گفت: بازدید مهمانان از آثار تاریخی و یادمان‌ها و زیارتگاه‌های استان کرمانشاه ازجمله برنامه‌های جانبی این همایش دو روزه است.

گفتنی است سازمان بسیج رسانه از ابتدای سال جاری در استان کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون آقای موحد توانسته در این مدت کوتاه علاوه بر این که افراد شاخص و توانا جذب نماید و فعالیت ‌های موثری جهت معرفی بسیج رسانه انجام داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز