مصاحبه با تیراندازتفنگ بادی:

تیراندازی را به صورت حرفه ای را دنبال خواهم کرد

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۱:۱۳
کد خبر: ۳۱۰۶۴۱
تیراندازی را به صورت حرفه ای را دنبال خواهم کرد
حدیثه یاوری تیر انداز تفنگ بادی عضو باشگاه نیروی زمینی ارتش که در مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی امیدهای استان تهران شرکت نموده بود از علاقه زیاد خود به ورزش تیر اندازی حرف زد....

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، در حاشیه رقابت های تیراندازی امیدهای تهران حدیثه یاوری متولد 1376 که مقام دوم این دوره از مسابقات را در رشته تفنگ بادی 10 متر بانوان را در بین 21نفر  با 392 امتیازکسب نمود در گفتگویی با خبرگزاری برنا گفت: به خاطر علاقه شدید خودم و خانواده ام به این رشته جذاب و پر هیجان رو آوردم و سعی خواهم کرد بصورت حرفه ایی در سطح ملی مدال کسب کنم.

photo_2015-08-23_19-31-57DSC_4237

وی درباره مقام های که تاکنون کسب کرده افزود،تاکنون مقام تیمی دوم قهرمانی کشور، مقام  اول و سوم  انفرادی مسابقات آزاد،مقام اول استان تهران،مقام دوم تیمی دهه فجر، و مقام تیم مسابقات امیدهای تهران را بدست آوردم.

او در مورد این دوره از مسابقات امیدهای آینده تهران اظهار کرد، در این دوره از مسابقات در رشته تفنگ بادی 21 شرکت کننده حضور داشتند که من با 392 امتیاز در رشته تفنگ بادی 10 متر بانوان مقام دوم را کسب کردم و فکر نمی کردم مسابقات خوبی باشد ولی باتوجه به اینکه سیبل های نصب شده سیم کش بود اما خوشبختانه در سطح بالایی بر گزار شد.

photo_2015-08-23_19-32-23 - Copy

وی همچنین بابیان اینکه تاکنون در 3دوره اردوهای تیم ملی در رده های جوانان و نوجوانان دعوت شدم و در حال حاضر در مورد عضویت در تیم ملی شرایط مشخصی اعلام نشده و هنوز از وضیعت تشکیل اردو خبری ندارم.

یاوری در مورد نحوه تمرینات خود گفت:صبح ها  طبق برنامه های مربی ام  استاد  احمدی به تمرینات بدنسازی و هوازی می پردازم و عصر ها تمرینات تیر اندازی را در باشگاه انجام می دهم.

photo_2015-08-23_19-32-14

وی در پایان افزود با توجه به هدف و برنامه ریزی منظمی که دارم، اگر طبق همین برنامه ها پیش بروم، خودم احساس می کنم تا کمتر از یک سال دیگر بتوانم برای کشورم افتخار آفرین باشم.

عکس و گزارش: سیدعلیرضا کیایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز