به مناسبت آغاز هفته دولت:

اعضای شورای اسلامی شهرقدس از پروژه های عمرانی شهرداری بازدید کردند

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۶:۳۱
کد خبر: ۳۱۰۷۱۱
اعضای شورای اسلامی شهرقدس از پروژه های عمرانی شهرداری بازدید کردند
اعضای شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت آغاز هفته دولت و به منظور پیگیری و نظارت بر عملکرد شهرداری قدس و روند اجرایی پروژه ها از پروژه های عمرانی این شهر بازدید کردند.

 به گزارش خبر گزاری برنا تهران غرب، اعضای شورای اسلامی شهرقدس اعم از احمد خراسانی  رئیس شورای شهرستان منصور حیدری، حسین نوروزی، ، علی خزائی، بهزاد هرمزی و حیدری معاون فنی و عمران شهرداری قدس از پروژه های آمفی تئاتر باغ ملی، سالن ورزشی چند منظور شهید احمد کشوری، مجتمع تجاری مشارکتی اطلس جنب فروشگاه رفاه و جدول گذاری و آسفالت محمد آباد بازدید کرده و از نزدیک با روند عملیات عمرانی این پروژه ها آشنا  شدند.

17

در حاشیه این بازدید، احمد خراسانی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس به خبرنگار برناگفت: با توجه به اهمیت پروژه های عمرانی و خدماتی شهر به محوریت صیانت از حقوق مردم و تبلور مؤلفه های توسعه شهر، تسریع در اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی این بازدید ها لازم و ضروری هستند.

 وی ادامه داد: سالن ورزشی چند منظوره شهید احمد کشوری واقع در 20 متری ولیعصر، 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تزریق اعتبار به پروژه، بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید، همچنین مراحل ابتدایی پی ریزی پروژه مشارکتی مجتمع تجاری انجام شده است.16

 در این بازدید دیگر عضو شورای اسلامی شهرقدس علی خزائی گفت: در راستای اقدامات خدماتی و عمرانی شهرداری که بازخورد آن در هر حال برای شهر و مردم شریف و صبورشهر قدس است و هیچ عذری را از مسئولین و پیمانکاران امر نخواهیم پذیرفت.

 وی تصریح کرد : بر اساس اعتماد شهروندان به نمایندگانشان در شورای اسلامی شهر در جهت خدمت رسانی بهینه به شهر و شهروندان ، ما نیز باید در قبال شهروندان و چه بسا ایندگان مسئول و پاسخگو باشیم.

 در ادامه حسین نوروزی دیگر عضو شورای اسلامی شهر افزود: بازدیدهای مستمر اعضای شورای اسلامی شهر و نظارت‌های دقیق در کنار حمایت از مجریان عمران و سازندگی شهر، متضمن اهداف توسعه شهر خواهد بود.

 رئیس کمیسیون ورزش شورای شهرقدس اظهار کرد: این پروژه که از حدود هفت سال قبل و در اواخر دوره دوم شوراها آغاز شده بود، با بروز مشکلاتی ناتمام ماند و با شروع به کار دوره چهارم شوراهای اسلامی، پیگیری های لازم در خصوص تکمیل آن انجام شد.

11

 نوروزی گفت: پروژه آمفی تئاتر باغ ملی که در نوع خود در غرب استان تهران بی نظیر است در حال آماده سازی و اکنون نمای بیرونی آن در حال انجام است، البته سیستم سرمایش و گرمایش ان هنوز نصب نشده و نیازمند تامین اعتبار جدید است ولی طبقه بالای این بنا که مربوط به کمیته بحران شهرستان است تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

همچنین منصور حیدری عضو  جدید شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرگزاری برنا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر هم تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم ، این پروژه ها هر چه سریعتر به بهره برداری برسند.

او افزود: شورا و شهرداری قدس در تلاش است تا وضعیت منطقه محمد آباد را از نظر کیفی و کمی ارتقا بخشد و در همین راستا منطقه محمد آباد را از نظر جدولگذاری، آسفالت و روشنایی را ارتقا بخشیده و تلاش می کنند تا وضعیت این مناطق را بهبود بخشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز