در دومین بازی لیگ یک شهرداری اردبیل مس کرمان را شکست داد

مس کرمان ناکام در اولین بازی خارج از خانه/وینگو بگووبچ داور را در باخت مس مقصر می‌داند

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۸:۳۳
کد خبر: ۳۱۰۸۵۷
مس کرمان ناکام در اولین بازی خارج از خانه/وینگو بگووبچ داور را در باخت مس مقصر می‌داند
مس کرمان در دومین بازی لیگ یک بازی را به شهرداری اردبیل واگذار کرد.

ورزشگاه تختی اردبیل در حالی دومین بازی لیگ یک را میزبانی می‌کرد که هم تیم مس کرمان و هم تیم شهرداری اردبیل انگیزه‌های زیادی در این بازی داشتند. شهرداری اردبیل که بازی قبل خود را برابر پاس همدان با نتیجه تساوی به پایان رسانده بود به دنبال پیروزی در این مسابقه بود تا هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد و هم انتقام شکست فصل قبل خود از مس در کرمان را بگیرد. تیم فوتبال مس کرمان هم که از مدعیان قهرمانی در لیگ یک به شمار می‌رود برای تثبیت موقعیت خود در جدول برای کسب پیروزی به اردبیل آمده بود که با گلی که در دقایق پایانی خورد سه امتیاز بازی را واگذار کرد. این گل در دقیقه 87 بازی توسط پیمان رنجبری و در حالی که ارشاد یوسفی سنگربان تیم مس توپ را به طور ناقص دفع کرده بود به ثمر رسید و زننده آن بازیکنی بود که به جای ابراهیم کوه‌افکن وارد زمین مسابقه شده بود. البته نگاهی اجمالی به ترکیب تیم اردبیلی با سیستم 4-3-3 این نکته را برجسته می‌کند که شهرداری فقط و فقط برای کسب پیروزی وارد میدان مسابقه شده که نهایتا هم سیستم هجومی محمد ربیعی سرمربی جوان اردبیلی‌ها جواب داد و تیم شهرداری پیروز میدان شد.

photo_2015-08-22_21-08-13

شاید نحوه یارگیری باشگاه مس در فصل نقل‌و انتقالات، نفرات حاضر در این تیم و حضور یک کادر فنی کاربلد باعث شده تا این انتظار به وجود آید که مس در بازی‌های اول فصلش امتیاز از دست ندهد چرا که این امتیازها در پایان رقابت‌ها نمود پیدا کرده و برای هر تیمی ضرروری و حیاتی می‌شود ولی متاسفانه این سه امتیاز به باد رفت.

این بازی که از حساسیت خاصی برای دو تیم برخوردار بود با شکست مس کرمان به پایان رسید مس کرمانی که به عنوان تیم مهمان در این مسابقه حاضر بود. روند نتیجه‌گیری‌های تیم فوتبال مس در بازی‌های تدارکاتی و بازی‌های خارج از خانه فصل قبل این ذهنیت را برای هواخواهان فوتبال در کرمان تداعی می‌کند که ممکن است تیم مس نتواند در بازی‌های خارج از خانه خود نتایج مطلوب را کسب کند و این مهم باید مورد توجه مدیران باشگاه و کادرفنی تیم قرار گیرد.

البته لازم به ذکر است که وینگو بگوویچ سرمربی مس کرمان در نشست خبری بعد از این بازی داوری را مقصر دانسته و گفته است: «داور باید به یکی از بازیکنان تیم شهرداری کارت قرمز می‌داد که از این کار به دلایل نامعلومی پرهیز کرد.»

وی همچنین در توصیه‌ای به مدیران فدراسیون و کمیته داوران اضافه کرد: «با این فشردگی و 20 تیمی شدن رقابت‌ها انتظار می‌رود فدراسیون و کمیته داوران در بحث انتخاب داوران و نظارت‌ها دقت بیشتری را بکنند.»

شاید بگوویچ که از کارکشته‌های حرفه مربیگری در ایران است بهتر است به جای آن که داوری مسابقه را زیر سوال ببرد و درگیر حواشی شود روی مسائل فنی تیم خود کار کند.

مس در بازی بعد باید میزبان داماش گیلان باشد تیمی که در هفته دوم رقابت‌ها توانسته پاس همدان را شکست دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز