شرایط جدید پرداخت تسهیلات ویژه تعاونی های مسکن ابلاغ شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۷:۵۵
کد خبر: ۳۱۰۹۱۸
شرایط جدید پرداخت تسهیلات ویژه تعاونی های مسکن ابلاغ شد
شرایط جدید پرداخت تسهیلات ویژه تعاونی های مسکن در جلسه‌ای با حضور سرپرست امور شعب بانک توسعه تعاون و مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تعیین و ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه ای که در محل سرپرستی بانک توسعه تعاون استان برگزار شد شرایط تسهیلات ویژه تعاونی های مسکن اعلام شد. در این جلسه که با حضور سرپرست امور شعب بانک توسعه تعاون و مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، جمعی از کارشناسان و مدیران شرکت‌های تعاونی مسکن استان و با پیگیری اداره توسعه تعاون مدیریت تعاون و امور بازار یابی بانک توسعه تعاون برگزار شده بود، شرایط پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تعاونی مسکن تببین شد.

در این جلسه مدیر تعاون استان کرمان یکی از الزامات بانک توسعه تعاون را خدمات متمایز از سایر بانک‌ها و متناسب با نیاز شرکت‌های تعاونی به بخش تعاون بیان نمود و ابراز امیدواری کرد تا بزودی شاهد بخشنامه‌های متعددی در این خصوص باشیم.

سید معین هاشمی افزود: امروز بخش تعاون کشور دارای مزیت‌های بالفعل و بالقوه در همه زمینه‌های مالی، بیمه‌ای، ‌خدماتی  وتولیدی است و اگر همتی مبنی بر ایجاد ارتباط بین این حلقه‌ها صورت گیرد بی شک شاهد جهشی بزرگی در این بخش اقتصادی خواهیم بود. وی با اشاره به وجود بانک تخصصی‌، بیمه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری و صنایع مختلف مرتبط با بخش مسکن در بخش تعاون‌، شرکت‌های تعاونی را به همدلی و همکاری بین شبکه‌ای دعوت نمود و از این فرصت به عنوان یکی از مزیت‌های مهم بخش تعاون نام برد.

در ادامه جلسه شرایط پرداخت تسهیلات مسکن تشریح شد که از جمله شرایط خاص و متمایز آن می توان به امکان پرداخت تسهیلات تا سقف 700 میلیون ریال، کوتاه بودن مدت سپرده گذاری (6 ماهه) ، امکان افزایش مدت مشارکت تا 48 ماه اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز