خرم آباد قهرمان مسابقات پرورش اندام استان شد/دو مدال برای سامان پور حسین

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۰:۱۲
کد خبر: ۳۱۰۹۵۸
خرم آباد قهرمان مسابقات پرورش اندام استان شد/دو مدال برای سامان پور حسین
تیم پرورش اندام خرم آباد قهرمان مسابقات پرورش اندام استان شد.
 

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، در این مسابقات که با حضور قهرمانان پرورش اندام شهرستانهای استان در سالن شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد، سامان پورحسینی با اقتدار توانست یک مدال طلا و یک مدال نقره در رشته های بادی کلاسیک دسته قدی اول و بادی بیلدینگ 70 کیلو کسب نماید.گفتنی است مسابقات پرورش اندام در حضور 2000 تماشاگر در سه وعده ورزشی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام برگزار شد که در پایان در نتایج تیمی خرم آباد اول، بروجرد دوم و دورود سوم شد که برترین های هر وزن هشتم لغایت یازدهم شهریور ماه سالجاری در مسابقات قهرمانی سمنان حضور می یابند.

سامان پور حسین عنوان قهرمانی مسابقات بلدی کلاسیک و بادی بیلدینگ قهرمان لرستان را از آن خود کرد.

 

مسابقات بلدی کلاسیک و بادی بیلدینگ قهرمان لرستان که با حضور قهرمانان پرورش اندام شهرستانهای استان در سالن شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد.

در این رقابت‌ها سامان پورحسینی با اقتدار توانست یک مدال طلا و یک مدال نقره در رشته های بادی کلاسیک دسته قدی اول و بادی بیلدینگ 70 کیلو کسب نماید.

مسابقات پرورش اندام در حضور 2000 تماشاگر در سه وعده ورزشی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام برگزار شد که در پایان در نتایج تیمی خرم آباد اول، بروجرد در مکان دوم دوم و دورود نیز سوم شد که برترین های هر وزن هشتم لغایت یازدهم شهریور ماه سالجاری در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی برگزار می‌شود سمنان حضور می‌یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز