مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت در کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۶:۴۷
کد خبر: ۳۱۱۰۰۳
جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت در کرمان برگزار می‌شود
با شرکت بیش از 2 هزار نفر جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت در کرمان برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا از کرمان گفت: با شرکت بیش از 2 هزار نفر سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت گرامیداشت شهید باهنر در کرمان برگزار می‌شود.

هادی طالبی با بیان اینکه در این جشنواره کارمندان دولت در 10 رشته ورزشی  به رقابت باهم می‌پردازند، تصریح کرد: این جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان دولت است که در چهارم شهریور ماه با حضور بیش از 2 هزار نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی افتتاح می‌شود.

وی  فراهم کردن زمینه‌ای برای حضور کارکنان دولت در طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را یکی از اهداف این جشنواره دانست و اضافه کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت با شعار دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم و با هدف رونق سلامت و ترویج ورزش همگانی در بین کارکنان دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود.

طالبی در ادامه از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان برای بالا بردن نشاط عمومی در بین کارمندان دولت خبر داد و افزود: در یک سال و نیم اخیر سه دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت در کرمان برگزار شده است.

 مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش انفرادی در رشته‌های دارت، شنا، شطرنج، بدمینتون، دو و میدانی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی و در رشته‌های تیمی در طناب‌کشی، فوتسال و والیبال، در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

نظر شما