احمدزاده:

توسعه ورزش‌‌های در دستور کار شهرداری کرمانشاه هست

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۰۶:۳۲:۳۳
کد خبر: ۳۱۱۰۱۸
توسعه ورزش‌‌های در دستور کار شهرداری کرمانشاه هست
کمیته فرهنگی ورزشی شورای شهر نهاد مسئول در امر همکاری با آموزش و پرورش است.

آئین اختتامیه پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در کرماشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، رئیس شورای شهر کرمانشاه در این مراسم گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در امر ورزش، توسعه ورزش‌های پایه با همکاری آموزش و پرورش در دستور کار شورای شهر و شهرداری کرمانشاه قرار دارد.  

سالار احمدزاده اظهار داشت: مسئول آموزش و پرورش استان کرمانشاه با رویکرد مردم محور خود تاکنون اقدامات شایسته‌ای در امر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان داشته است و در این راستا شورای شهرهم از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

وی به فضاهای مناسب و پرمحتوای آموزشی در شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر و سازمان ورزش و جوانان استان کرمانشاه همکاری و تعامل در امر توسعه ورزش، فرهنگ و ... این ۳ دستگاه متولی را بیش از پیش ملزم می‌نماید.

رئیس شورای شهر کرمانشاه ساخت فرهنگسراها در ۴ منطقه از شهرداری‌های کرمانشاه با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع را از اقدامات ارزشمند انجام شده ذکر کرد و گفت: این فرهنگسراها با داشتن آخرین تجهیزات مرتبط با حوزه‌های تربیتی، ورزشی، فرهنگی و ...بری خدمت‌رسانی به شهروندان و دانش‌آموزان ایجاد شده است.

احمدزاده از ‌بهره‌برداری سالن‌های چندمنظوره در مناطق مختلف شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در سالن شهدای منطقه ۲ همه روزه بالغ بر ۵۰۰ جوان به صورت رایگان از امکانات ورزشی استفاده کرده و حق‌الزحمه مربیان در این سالن نیز برعهده شهرداری می‌باشد.

وی افزود: کمیته فرهنگی ورزشی شورای شهر را نهاد مسئول در امر همکاری با آموزش و پرورش است.

 رئیس شورای شهر کرمانشاه ادامه داد: با توجه به این که توسعه ورزش پایه در تفاهم‌نامه مذکور لحاظ شده، تمام توان مانیز برای جذب دانش‌آموزان به ورزش‌های پایه به کار گرفته می‌شود.

احمدزاده به بیانات مقام معظم رهبری در امر نهادینه کردن ورزش پایه اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند باید پایه قهرمانی را در ورزش همگانی توسعه داد و در این راستا باید زمینه‌ای آماده شود تا جوانان از میان قهرمانان الگوپذیری شایسته داشته باشند.

وی سلامت همگانی، پیشرفت و توسعه فرزندان این دیار را خواسته مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: شهرداری‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش یاری رسان خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز