سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان:

۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی بمناسبت هفته فرهنگی آشتیان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۸:۱۷
کد خبر: ۳۱۱۰۷۱
۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی بمناسبت هفته فرهنگی  آشتیان برگزار شد
رضا لوایی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان با اشاره به هفته فرهنگی این شهرستان گفت: هفته فرهنگی آشتیان از 24 لغایت 29 مردادماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اراک  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی رضا لوایی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان با اشاره به هفته فرهنگی این شهرستان گفت: هفته فرهنگی آشتیان از 24 لغایت 29 مردادماه برگزار شد.

وی با اشاره به ترویج ورزش گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه از رسالت های مهم اداره ورزش و جوانان است، ترویج و توسعه فرهنگ ورزش کردن، نشاط و سلامتی جامعه را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به برنامه های هفته فرهنگی افزود: به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت، شور و نشاط بین مردم 250 برنامه ورزشی، آموزشی، فرهنگی در سطح شهر آشتیان توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان آشتیان با اشاره به برنامه های اداره ورزش و چوانان در هفته فرهنگی گفت: برنامه هایی از قبیل کارگاه های آموزشی، همایش های پیاده روی، برپایی غرفه ی دستاوردها در نمایشگاه،شب های فرهنگی، بازی های بومی و محلی، مسابقات والیبال، فوتبال، دارت، تک پرس، طناب کشی، دوچرخه سواری، مسابقات رزمی، مسابقات پیامکی و....از شاخص ترین برنامه های برگزار شده اداره ورزش و جوانان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز