سرمربی تیم پاس همدان:

نتایح ابتدای فصل دلیلی بر عملکرد مثبت یا منفی تیم ها نیست

/۰۰/۰۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۲۵۶
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: نمی شود نتایح ابتدای فصل را دلیلی بر عملکرد مثبت یا منفی تیم ها دانست و بازیهای فشرده و پرتعدادی را پیش رو داریم و مهم این است که در ادامه بتوان نتایج بهتری را رقم زد

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا از همدان، داوود مهابادی با اشاره به نتایج دو هفته ابتدایی تیم فوتبال پاس همدان و شکست برابر داماش گیلان اظهار داشت: تیم فوتبال داماش گیلان در حالی که موقعیت آنچنانی بر روی دروازه ما نداشت به گل رسید در حالی که ما نتوانستیم از موقعیت های خوب خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان افزود: بازی نزدیک و جذابی را از سوی دو تیم شاهد بودیم که در نهایت شکست را برای تیم پاس رقم زد.
مهابادی درباره عملکرد داوری این دیدار گفت: معتقدم قبل از به ثمر رسیدن گل حریف خطایی صورت گرفت ضمن اینکه در صحنه اخراج جهانگیر عسگری داور سخت گیری کرد.
وی درباره وضعیت تیمش پس از این دیدار گفت: با اینکه انتظار شکست مقابل داماش را نداشتم اما این نتیجه رقم خورد و در بازی های آتی باید به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته باشیم.
وی افزود: بازیکنان باید بیشتر دقت کنند و اجازه ندهند فرصت های گلزنی که در دو دیدار اخیر داشتیم به این راحتی از دست برود.
سرمربی پاس همدان بیان کرد: اجازه نمی دهیم این شرایط باقی بماند و در ادامه به دنبال صعود به رتبه های بالای جدول خواهیم بود.
وی اضافه کرد: در فرصت باقی مانده تا بازی با فجر سپاسی شیراز نقاط ضعف تیم را برطرف می کنیم ضمن اینکه در صورت لزوم جابجایی در ترکیب و سیستم تیم خواهیم داشت.
وی با تاکید بر اینکه نمی شود نتایح ابتدای فصل را دلیلی بر عملکرد مثبت یا منفی تیم ها دانست، گفت: بازیهای فشرده و پرتعدادی را پیش رو داریم و مهم این است که در ادامه بتوان نتایج بهتری را رقم زد و نباید از این ابتدا در خصوص نتایج کسب شده تیمها قضاوت کرد.
پاس همدان هم اکنون با یک امتیاز و اختلاف سه امتیازی با صدر جدول در رتبه پانزدهم جدول 20 تیمی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز