مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد:

سالن ورزشی قمرود همزمان با هفته دولت در قم افتتاح می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۷:۲۶
کد خبر: ۳۱۱۲۷۲
سالن ورزشی قمرود همزمان با هفته دولت در قم افتتاح می‌شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از راه اندازی زمین چمن مصنوعی روستای نیزار با هزینه ۹۰ میلیون تومانی خبر داد و گفت: سالن ورزشی قمرود همزمان با هفته دولت در قم افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی  اظهار داشت: بهره برداری از چند طرح در هفته دولت در بخش توسعه عمرانی ورزشی استان قم در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قم قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس، سالن ورزشی قمرود در هفته دولت در قم افتتاح می‌شود و این سالن چند منظوره سرانه ورزشی قم را افزایش داده و بهره برداری از آن در راستای تجهیز مناطق کمتر برخوردار استان از فضاهای ورزشی صورت می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: بودجه احداث این سالن چند منظوره حدود ۹۵۰ میلیون تومان است و از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم تأمین شده است.

عابدی بیان داشت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ متر احداث شده که مساحت سالن سرپوشیده حدود ۱۳۰۰ متر مربع است و امکان استفاده ورزشکاران در چند رشته ورزشی در این سالن فراهم است.

وی عنوان کرد: علاوه بر بهره برداری از سالن قمرود، برنامه‌های تجهیز و بهسازی چند فضای ورزشی دیگر در استان در دست انجام است که در هفته دولت آماده بهره برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: ورزشگاه شهدای نیروگاه واقع در منطقه جواد الائمه با وجود بهره‌مندی از زمین استاندارد فوتبال فاقد روشنایی لازم برای استفاده در شب بود که ۴۰۰ میلیون تومان هزینه راه اندازی پروژکتورهای این ورزشگاه شده است.

عابدی افزود: تکمیل محوطه سازی استخر حجاب با مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و راه اندازی زمین چمن مصنوعی روستای نیزار با هزینه ۹۰ میلیون تومانی از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری اداره کل ورزش و جوانان قم در هفته دولت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز