فرماندار کرمانشاه مطرح کرد:

جلوگیری از افزایش جهشی نرخ‌ها یکی از موفقیت‌های مهم دولت است

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۵:۳۲
کد خبر: ۳۱۱۲۹۳
جلوگیری از افزایش جهشی نرخ‌ها یکی از موفقیت‌های مهم دولت است
کارنامه دولت تدبیر و امید در حوزه‌های داخلی و خارجی موفق است.

فرماندار کرمانشاه گفت: کارنامه دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته موفق بوده و دولت توانسته در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی کارنامه موفقی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر به کارنامه دو ساله دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت در طول عمر دو ساله خود در حوزه داخلی به خوبی توانسته نرخ تورم را کاهش و تحت کنترل قرار دهد.

 وی افزود: جلوگیری از افزایش جهشی نرخ‌ها یکی از موفقیت‌های مهم دولت است.

 فرماندار کرمانشاه گفت: دولت در این زمینه موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است.

رنجبر ادامه داد: علی‌رغم کاهش درآمدهای دولت مانند کاهش قیمت نفت و وضعیت نامناسب مالی، دولت تدبیر و امید با مدیریت توانسته به خوبی تورم را کنترل و کشور را اداره کند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با تکیه بر شعار اعتدال‌گرایی در زمینه ایجاد آرامش و نشاط در جامعه کارنامه موفقی داشته و تلاش کرده با جلوگیری از افراط و تفریط و با تاکید بر مقابله با فساد اداری و اقتصادی جامعه را به سمت آرامش و دوری از اختلاف و ناامنی سوق دهد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از تلاش در راستای اجرای سیاست تنش زدایی و خنثی کردن پروژه ایران هراسی دشمنان به عنوان یکی از موفقیت‌های مهم دولت تدبیر و امید در عرصه خارجی یاد کرد و گفت: دولت توانست با ارائه یک دیپلماسی قوی و با پشتیبانی و حمایت مقام معظم رهبری موفقیت‌های شایان توجهی را در این حوزه کسب کند.

رنجبر ادامه داد: دیپلماسی قوی و پیروزی تیم هسته ای زمینه را برای سرمایه گذاری بیشتر، خروج از رکود اقتصادی و ارتباط قوی ایران با سایر کشورها با تاکید بر اصول فراهم می کند.

رنجبر آمادگی کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران حرکتی امیدوارانه است که افق روشنی را پیش روی ملت قرار خواهد داد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در حوزه نظام سلامت کارنامه موفقی داشته است.

فرماندار کرمانشاه گفت: دولت با تحویل دفترچه بیمه سلامت همگانی به اقشار نیازمند شرایطی را فراهم کرده که پرداخت هزینه‌های بیمارستانی برای روستائیان به سه درصد و برای جامعه شهری به شش درصد کاهش یابد که این اقدام دولت در زمینه اجرای طرح نظام سلامت موجب رضایتمندی مردم شده است.

رنجبر دربخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال بالغ بر 120 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف بهداشت و درمان، احداث راه روستایی، احداث فضاهای آموزشی، کشاورزی و ... در سطح شهرستان کرمانشاه در ایام هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: امسال 19 پروژه اشتغال‌زایی با بیش از 55 میلیارد تومان اعتبار که 300 فرصت شغلی را در حوزه شهرستان کرمانشاه فراهم کرده در طول ایام هفته دولت  افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

فرماندار کرمانشاه گفت:همچنین  شش پروژه خدماتی با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان در ایام هفته دولت امسال در شهرستان کرمانشاه کلنگ زنی خواهد شد.

رنجبر ادامه داد: مهم‌ترین پروژهای افتتاحی شهرستان کرمانشاه در ایام هفته دولت امسال شامل بیمارستان دامپزشکی کرمانشاه در روستای حاجی عزیز، مرکز بهداشتی درمانی شهرک امام خمینی(ره)، راه اندازی هشت پایگاه بهداشتی، آسفالت راه روستایی 13 روستا، گاز رسانی به 25 روستاست.

وی در پایان گفت: راه اندازی واحدهای تولید لوله pvc ، مکمل خوراک دام، رنگ سازی و... از جمله طرح‌های اقتصادی است که در هفته دولت امسال در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز