رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

رسالت نظام اسلامی کشور ما توجه به جوانان و ورزش است

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۵:۵۴
کد خبر: ۳۱۱۶۶۲
رسالت نظام اسلامی کشور ما توجه به جوانان و ورزش است
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و ورزشکاران دو قشر اصلی کشور ما هستند و باید به آنها توجه کرد همچنین توجه به این دو قشر از رسالت‌های اصلی نظام ما است.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، احمد سالک کاشانی امروز در دیدار با خانواده ورزش خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: مشکل اصلی تمامی استان‌ها به خصوص در بحث امکانات ورزشی فرسودگی پروژه‌ها است و پروژه‌های نیمه تمام هم احتیاج به هزینه نوسازی دارند.
سالک کاشانی با بیان اینکه بحث پیوست فرهنگی در وزارت ورزش مورد توجه است و این وزارتخانه پیوست فرهنگی خود را بسیار سریعتر از دیگر وزارتخانه‌ها آماده کرده است، تاکید کرد: بحث فرهنگی در ورزش و جوانان مطرح است و باید برای آن برنامه ریزی کرد همچنین باید توجه داشت که پیوست فرهنگی در ارتقا ورزش و جوانان تقش اساسی دارد که خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان به این موضوع توجه خوبی دارد.وی افزود: باید ابتدا پروژه‌ها را به اتمام رساند بعد پروژه‌ دیگری آغاز کرد و بر مبنای نیاز سنجی و احتیاج جوانان و ورزشکاران برای ساخت مجموعه ورزشی و یا سالنی برنامه ریزی کنیم.
سالک کاشانی عنوان کرد: طرح‌هایی برای توجه بیشتر به جوانان به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده اما ما هنوز پاسخ قانع کننده ای ندیده‌ایم و در حال حاظر فقط شاهد فعالیت خودجوش جوانان در کشور هستیم.
وی تاکید کرد: باید به مسائل و مناقشات فدراسیون ها با وزارت پایان داد مشکلاتی که از سوی اسپانسر‌های مخصوص آغاز می‌شود و به ضرر ورزش و جوانان است و به استان‌ها هم منتقل می‌شود.رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به جوانان در مباحث فرهنگی توجه کمی‌ می‌شود، گفت: یکی از ضرر‌های جوانان ادغام سازمان ملی جوانان با ورزش بود و برای جوانان نه تنها سودی نداشته بلکه ضرر و زیان بیشتری داشته است همچنین در شرایط موجود باید توجه داشته باشیم ورزش و جوانان بازیچه سیاست نشوند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت توانایی پاسخگویی به نیاز‌های ورزش را با اعتبارات مالی خود ندارد لذا باید خیرین وارد ورزش شوند و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قشر عظیمی از جامعه ما را ورزشکاران و جوانان تشکیل می‌دهند به همین دلیل بی توجهی به این دو قشر ضرر‌های بسیاری را برای کشور ما دارد همچنین توجه به این دو قشر از رسالت‌های نظام اسلامی ما است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز