دباغیان:

کاراته ایران نه از شرق تقلید می‌کند و نه از غرب/ تیم ملی در شرایط مطلوبی قرار دارد

۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۰۲:۰۴:۰۸
کد خبر: ۳۱۱۷۸۲
کاراته ایران نه از شرق تقلید می‌کند و نه از غرب/ تیم ملی در شرایط مطلوبی قرار دارد
سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه کاراته ایران نه از شرق تقلید می‌کند و نه از غرب گفت: تیم ملی در ژاپن از اعتبار کاراته ایران دفاع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم‏ ، غلامرضا دباغیان در حاشیه تمرین تیم ملی کاراته کشورمان در قم پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن اظهار داشت: شرایط تیم ملی کاراته در آستامه مسابقات قهرمانی آسیا مطلوب است و پیش از حضور در مسابقات بین المللی ارومیه در آمادگی 80 درصد قرار داشتیم و تلاش می‌کنیم در مدت زمان باقی مانده ‏ آمادگی تیم را تا شروع مسابقات به حداکثر برسانیم.

وی افزود: از 9 ماه پیش که تیم ملی در مسابقات جهانی حاضر شد تاکنون در مسابقات برون مرزی شرکت نکرده‌ایم و چنین شرایطی برای یک ورزشکار ملی و حرفه‌ای شرایط مساعدی نیست و سبب فرسودگی ورزشکار می‌شود اما شرایط فدراسیون را درک می‌کنیم و تلاش کرده‌ایم تیم خوبی را مهیا کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم زیرا این کار منطقی و عقلانی نیست اما این قول را می‌دهم که تیم ما در ژاپن حداکثر توان خود را به کار می‌بندد و امیدوارم بتوانیم از اعتبار و اقتدار کاراته ایران دفاع کنیم.

دباغیان بیان کرد: کاراته ایران صاحب سبک است و نه از شرق آسیا و نه از اروپا تقیلد می‌کند و در کار فنی کومیته نیازی به الگوبرداری از سایر کشور‌ها نداریم و چه بسا بسیاری از کشور‌ها در این بخش از ما الگو می‌گیرند.

سرمربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: تیم ملی کشورمان در وضعیت خوبی گرفته چنان که هم میانگین سنی پایینی دارد و هم تمامی نفرات عناوین خوبی دارند برای مثال سجاد گنج زاده‏، امیر مهدی‌زاده، ‏ بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب در انفرادی یا تیمی قهرمان جهان هستند و فقط رضا روشن در 55 کیلو عنوان ندارد که قهرمان بازی‌های آسیایی 2 دوره اخیر را شکست داده است و کاراته کای شایسته‌ای است.

وی تصریح کرد: یونس نوروزی نیز در مسابقات برون مرزی شرکت کرده اما در تیم ملی حضور نداشته با این حال با توجه به عملکردش در سوپرلیگ و مسابقات انتخابی و وضعیت سنی بسیار مناسبی که دارد می‌توانیم به وی فرصت دهیم تا برای تیم ملی مثمرثمر باشد.

دباغیان خاطرنشان کرد: از رئیس فدراسیون کاراته و تمام عواملی که شاید از کارهای آن‌ها مطلع نباشیم و پشت صحنه کاراته کشورمان هستند و برذای تیم ملی زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم و البته باید از کادر فنی پیشین تیم ملی ونیز به دلیل زحماتی که متحمل شده‌اند قدردانی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز