سرپرست شهرداری کرمان عنوان کرد:

ساخت پارک ریحانه نمونه بارز همدلی و همزبانی

۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۱:۱۷
کد خبر: ۳۱۱۸۲۳
ساخت پارک ریحانه نمونه بارز همدلی و همزبانی
عصر روز چهارشنبه مصادف با چهارم شهریور دومین پارک بانوان کرمان با عنوان ریحانه افتتاح شد. در آیین افتتاح این پارک استاندار کرمان، معاون عمرانی وزیر کشور، سرپرست شهرداری کرمان و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرپرست شهرداری کرمان ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: از کلیه کسانی که برای افتتاح این پارک کمک کردند، تشکر می‌کنم و از اقای جهانگرد که در این مراسم حضور دارند و برای ساخت این پار هزینه کردند و بهره‌برداری را به شهرداری واگذار کردند، سپاسگذارم.

علی بابایی با بیان اینکه این پارک هدیه شهرداری و شورای شهر به مردم است، تصریح کرد: در شورای اسلامی شهر کرمان مصوب شده چهار پارک بانوان در چهار منطقه‌ی شهری کرمان ساخته شود و پارک بانوان «ریحانه»، دومین پارک بانوان شهر کرمان است که در منطقه‌ی چهار شهری ساخته شد.

وی از افتتاح سومین پارک در منطقه سه شهری کرمان خبر داد و اظهار کرد: ساخت سومین پارک بانوان نیز به‌زودی آغاز می‌شود و نخستین پارک بانوان کرمان هم با عنوان پارک «عفاف» در کنار پارک «مادر» سال‌هاست که شروع به کار کرده است.

بابایی ساخت این پارک را نمونه بارز همدلی و همزبانی عنوان و خاطرنشان کرد: پرسنل مجموعه شهرداری برای آماده‌سازی این پارک  همراه و همزبان بودند و در واقع می‌توان این پارک را نمونه‌ای واقعی از اقتصاد مقاومتی دانست.

سرپرست شهرداری کرمان در ادامه به تشریح امکانات پارک پرداخت و افزود: پارک بانوان «ریحانه» چهار هکتار است و یک سالن ورزشی سرپوشیده به متراژ 400 مترمربع در این پارک ساخته شده ضمن اینکه پارک «ریحانه» به پیست دوچرخه‌سواری با 850 متر طول، میزهای شطرنج، زمین‌های بازی، مجموعه‌های استاندارد بازی کودکان، وسایل ورزشی، آلاچیق‌ها و محل استراحت و نمازخانه تجهیز شده است.

علی بابایی با اشاره به درنظر گرفتن امکاناتی برای استفاده معلولین ابراز کرد: فضای سبز پارک «ریحانه» با سیستم تحت فشار آبیاری می‌شود و انواع گیاهان دارویی و پرچین‌های رونده و پوششی در این پارک کاشته شده و در حقیقت این پارک  یک پارک گیاه‌شناسی است.

وی تمام پرسنل پارک حتی باغبان‌ها را خانم عنوان و اضافه کرد: مشکلاتی که سیستم ایمنی پارک عفاف دارد، در پارک ریحانه برطرف شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز