وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با امام جمعه قزوین خبر داد:

تا سال آینده باید به رشد ۸درصدی در اقتصاد برسیم

۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۴:۳۵
کد خبر: ۳۱۱۸۷۳
تا سال آینده باید به رشد ۸درصدی در اقتصاد برسیم
محمود واعظی گفت: در ابتدای دولت یازدهم، کشور با رشد منفی اقتصادی مواجه بود اما تا پایان سال آینده به رشد 8درصدی دست پیدا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صبح امروز دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات در سفر یکروزه به استان قزوین به دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین رفت. در این دیدار محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ابراز خرسندی از همدلی و همزبانی موجود بین مسوولان استان قزوین اظهار داشت: تلاش دولت در دو سال گذشته این گونه بود که ابتدا یک نفاق بین اقشار مختلف کشور به وجود بیاید و این مهم یکی از مسائلی بود که به آن نیاز داشتیم.

وی ایجاد همدلی و همزبانی بین مسوولان و مردم را یکی از اهداف راهبردی و مهم دولت یازدهم معرفی کرد و گفت: خوشبختانه بین قوای سه گانه همکاری بسیار خوبی به وجود آمده و این مهم در نهایت موجب پیشبرد بهتر امور کشور شده است.

این مقام مسوول بر افزایش رشد اقتصادی کشور هم تاکید کرد و افزود: در ابتدای دولت یازدهم، کشور با رشد منفی اقتصادی مواجه بود و خوشبختانه امروز به رشد 3درصد رسیده‌ایم و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که تا پایان سال آینده باید به رشد 8درصد دست پیدا کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات در خصوص اقدامات انجام شده وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات در قزوین اذعان داشت: سال گذشته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات 33میلیارد تومان در استان قزوین هزینه شده که 15میلیارد تومان آن برای تقویت و توسعه فیبر نوری تخصیص یافته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین هم در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: نباید به دلیل تعارفات، برخی حرف‌های جدی مطرح نشود چرا که این امر خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورد.

وی بیان واقعیت‌ها را ضروری عنوان کرد و افزود: فرهنگ قرآن، سیره و سنت پیامبر(ص) بیان صادقانه مسائل است و باید ضمن بیان محاسن و نقاط قوت، نقاط ضعف مسوولان و دولت‌ها هم بیان شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های موجود در میان مسوولان کشور نادیده گرفتن زحمات گذشتگان است که این رویکرد در گذشته هم وجود داشته و ضروری است که این امر تغییر پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به تلاش‌های تیم هسته‌ای در مذاکرات اشاره و ضمن قدردانی از تلاش های آنها ادامه داد: تیم هسته‌ای به برکت زحماتی که گذشتگان متحمل شده بودند توانستند با قدرت مذاکرات را دنبال و از موضع قدرت با طرف‌های مقابل گفت و گو کنند.

 وی به سخنرانی دکتر روحانی در مسجد ارک هم اشاره کرد و یادآور شد: سخنرانی دکتر روحانی در مسجد ارک یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین سخنرانی‌ها بعد از انقلاب بود که در آن سخنرانی برای نخستین بار امام خمینی (ره) توسط ایشان ملقب به امام شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به اهمیت شعار همدلی و همزبانی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد هم اشاره کرد و اذعان داشت: همزبانی اگر با همدلی همراه نباشد رنگ نفاق و دورویی به خود می‌گیرد و ضروری است همدلی و همزبانی با هم دنبال شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی اظهار کرد: همدلی نمی‌تواند بخشنامه ای باشد و تحقق آن نیازمند سرمایه های عمیق فکری و جدی است؛ خوشبختانه در مملکت اسلامی ما عوامل و مولفه‌های متعدد همدلی به وفور وجود دارد و از این لحاظ کمبودی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و وحدت در استان قزوین در سطح بسیار بالایی است تصریح کرد: در بین استاندار و نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی اتحاد و همدلی بسیار زیادی برای رفع مشکلات مردم وجود دارد و این به برکت اعتقاد قلبی مسوولان به مبانی دین اسلام است.

وزیر ارتباطات

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز