نماینده مردم شهرهای ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی

یک میلیارد دلار طرح اقتصادی نیمه تمام در لرستان وجود دارد

۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۸:۴۵
کد خبر: ۳۱۱۹۲۹
یک میلیارد دلار طرح اقتصادی نیمه تمام در لرستان وجود دارد
قائدرحمت گفت: در حال حاضر یک میلیارد دلار طرح اقتصادی نیمه تمام در لرستان وجود دارد که باید زمینه تکمیل و احیا آنها در استان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، عباس قائدرحمت ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به عملکرد مدیریت ارشد لرستان اظهار داشت: مدیریت ارشد استان و همچنین تیم وی اقدامات قابل توجهی برای توسعه استان انجام داده اند.

وی با بیان اینکه با این وجود عمق دره توسعه نیافتگی لرستان عمیق زیاد است عنوان کرد: باید برای رفع مشکلات موجود بر سر راه توسعه استان تلاش ها بیشتر و مضاعف باشد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی به سفر رئیس جمهور به لرستان اشاره کرد و گفت: این سفر ۷۹ مصوبه داشت که خوشبختانه بخش اعظمی از آنها طی سال ۹۳ اجرایی شد.

قائدرحمت با اشاره به تخصبص ۵۰ درصد اعتبارات امسال استان لرستان عنوان کرد: در این راستا امیدواریم با اقدامات لازم زمینه تخصیص ۵۰ درصد باقی مانده از اعتبارات استان لرستان طی شش ماه دوم فراهم شود.

وی بر ضرورت تکمیل پروژه های چهار خطه استان لرستان تاکید کرد و گفت: طی سفر هیئت دولت به لرستان ۲۸۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های چهارخطه استان اختصاص یافت که تا کنون تنها ۳۸ میلیارد تومان از آن به استان تخصیص داده شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مجموع ۹ پروژه آبی و سد در لرستان وجود دارد که سال گذشته زمینه بهره برداری از دو سد استان فراهم شد گفت: در این راستا ضرورت دارد که سایر پروژه های این حوزه نیز با تخصیص اعتبارات لازم جنبه عملیاتی شدن پیدا کنند.

قائدرحمت از بهره برداری از سدهای حوضیان و کمندان استان لرستان طی امسال خبر داد.

وی همچنین به طرحهای اقتصادی نیمه تمام استان لرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک میلیارد دلار طرح اقتصادی نیمه تمام در لرستان وجود دارد که باید زمینه تکمیل و احیا آنها در استان فراهم شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم رفع مشکلات کارخانه های سنگ کشور و استان لرستان تاکید کرد و گفت: با وچود پیگیری های فراوان هنوز مشکل این واحدها در استان رفع نشده است.

قائدرحمت با بیان اینکه به صورت میانگین ۱۶۰ هزار نفر در کارخانه های سنگ مشغول کار هستند گفت: این در حالیست که طی دو سال گذشته این کارخانه ها سالی ۱۰ هزار نفر تعدیل نیرو داشته اند.

وی با بیان اینکه در استان لرستان ۵۰۰ کارخانه سنگ وجود دارد که دارای مشکلات جدی هستند گفت: این کارخانه ها یکی پس از دیگر در حال تعطیل شدن هستند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکلات این واحدها به خصوص مشکل امور مالیاتی آنها از سوی مسئولان کشور تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز