در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان قائمشهر مطرح شد؛

دولت در جلب اعتماد مردم موفق بود

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۱:۴۵
کد خبر: ۳۱۲۰۲۳
دولت در جلب اعتماد مردم موفق بود
در هفته دولت مدیران و کارمندان نمونه شهرستان قائمشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان قائمشهر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، سیدهادی حسینی، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، مهدی محمدی، فرماندار قائمشهر و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائمشهر برگزار شد

رازجویان در این مراسم با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات دولت رفع تحریم ها بود، افزود: تحریم ها یک شبه برداشته نمی شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اینگونه نیست که فقط بازار را برای کالاهای وارداتی باز کنیم بلکه باید همراه واردات، صادرات هم داشته باشیم.

وی افزود: باید آمادگی صادرات شرکت های تولیدی بیش از گذشته باشد تا در بازار های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری، از راه اندازی سایت اقتصادی خبر داد و گفت: استانداری مازندران در حال تهیه سایت اقتصادی برای جذب سرمایه گذاران مازندرانی خارج از ایران است که تا هفته آینده راه اندازی می شود.

رازجویان با تاکید بر اینکه 9 میلیون و 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند متذکر شد: رشد درآمد مالیاتی در سال 93 به 42 درصد رسیده است.

وی همچنین به کاهش 43 درصدی نوسانات ارز اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در سال 93 به 3/5 درصد افزایش پیدا کرده است.

در ادامه سیدهادی حسینی با تاکید براینکه در شرایط سخت تاریخی قرار داریم، متذکر شد: در طول سه سال ما سخت ترین دوران را بعد از انقلاب طی کرده ایم.

وی افزود: سختی آکنده از کار بر دوش شما مسئولین است که در زمان رویاروئی با مردم بر گردن دارید و باید دقت بیشتری داشته باشید.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه ما باید قدردان سه چیز باشیم، تصریح کرد: ما باید قدردان شهدا، رهبری و مردم باشیم و آنها را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم چراکه با صبر و حوصله مشکلات برطرف می شود.

در پایان این مراسم فرماندار قائمهشر با تاکید براینکه ما به پاس زحمات دولت آنچه را که در توان مان بود برای آحاد جامعه به ارمغان گذاشته ایم، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که می توانیم برای پیشرفت و آبادانی شهر تلاش کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین شعارهای انتخاباتی دولت که مثمر ثمر واقع شده است، جلب اعتماد مردم است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه دولت همه توان خود را به کار گرفت تا تهدیدها را برطرف نماید، تصریح کرد: با حمایت های مقام معظم رهبری و مردم تا به امروز توانسته ایم موفق عمل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز