نماینده خرم‌آباد:

توافق هسته‌ای، پیروزی‌ بزرگ نظام ما در عرصه بین‌المللی است

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۰:۱۳
کد خبر: ۳۱۲۰۸۳
توافق هسته‌ای، پیروزی‌ بزرگ نظام ما در عرصه بین‌المللی است
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دولت بر تقویت کشورهای اسلامی بوده است و علی‌رغم این‌که عربستان باعث مشکلاتی در منطقه شده است اما ایران توانسته، مانع بسیاری از گرفتاری‌ها در کشورهای مسلمان شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دولت بر تقویت کشورهای اسلامی بوده است و به رغم این‌که عربستان باعث مشکلاتی در منطقه شده است اما ایران توانسته، مانع بسیاری از گرفتاری‌ها در کشورهای مسلمان شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، ایرج عبدی در جلسه شورای اداری استان با بیان این‌که توافق هسته‌ای یکی از پیروزی‌های بزرگ نظام ما در عرصه بین‌المللی است، افزود: کنترل تورم، بهبود سیاست خارجی و روابط با کشورهای مسلمان منطقه از دیگر موفقیت‌های دولت بوده است.

وی اضافه کرد: تلاش دولت بر همدلی و هم‌سویی و تقویت کشورهای اسلامی بوده است و به رغم این‌که عربستان باعث مشکلاتی در منطقه شده اما ایران توانسته است مانع بسیاری از گرفتاری‌ها در کشورهای مسلمان شود.

 نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی از شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان بهترین الگو برای مدیران یاد کرد و گفت: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تاکیدشان این است که نباید توجه به مسائل کلان ما را از توجه به مناطق محروم غافل کند، امروز جامعه ما با مشکلاتی از جمله افزایش اعتیاد، زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانواده، کودکان کار و خیابانی، ازدواج و اشتغال جوانان و زنان و دختران آسیب‌پذیر مواجه است که دولت نباید از پرداختن به آن‌ها غافل شود.

 عبدی با تاکید بر این‌که خدمات‌رسانی دولت به مردم در مناطق روستایی و محروم باید مورد توجه قرار بگیرد، اضافه کرد: توقعی که از مدیران داریم این است که از فرصتی که در اختیار دارند در راستای خدمت به محرومین استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز