با حضور جمعی از مسئولان

پروژه گازرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی دورودبه بهره برداری رسید

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۹:۱۶
کد خبر: ۳۱۲۱۰۴
پروژه گازرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی دورودبه بهره برداری رسید
با حضور جمعی از مسئولان پروژه گازرسانی به چهار روستای بخش مرکزی شهرستان دورود افتتاح شد.

همزمان با چهارمین  روز از هفته دولت با حضور حجت‌الاسلام رضا حقیان، امام جمعه شهرستان دورود، ماشاءالله نعمتی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی چهار پروژه گازرسانی روستایی به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، رئیس اداره گاز شهرستان دورود در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: امروز به طور همزمان چهار پروژه گازرسانی به روستاهای حشمت‌آباد، گاوکشه، امام‌آباد و چمنار از توابع بخش مرکزی شهرستان دورود به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد قپانوری با اشاره بیان اینکه در آستانه پنجاهمین سالروز تأسیس شرکت ملی گاز ایران قرار داریم، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان هزینه و حدود 400 انشعاب در این روستاها نصب شده است.

قپانوری با بیان اینکه اجرای این پروژه با سختی‌هایی همراه بود، گفت: پروژه با مشکلاتی همچون عبور جاده اصلی و همچنین محور ریلی راه‌آهن همراه بود که خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که با وجود همه این سختی‌ها حدود 500 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد شرکت ملی گاز ایران توسعه همه جانبه است، افزود: بر اساس آمارهای موجود ضریب نفوذ گاز در استان در گذشته حدود 33 درصد بوده است که در مدت دو ساله گذشته این میزان به میانگین کشوری نزدیک و به حدود 60 درصد رسیده و این به معنی توجه دولت به مناطق محروم و توسعه گازرسانی به روستاها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز