سرپرست فرمانداری شهرستان نور آباد اعلام کرد؛

افتتاح هشت طرح گازرسانی در نور آباد لرستان

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۱۲۱۰۶
افتتاح هشت طرح گازرسانی در نور آباد لرستان
سرپرست فرمانداری شهرستان نور آباد از به بهره برداری رسیدن هشت طرح گازرسانی روستایی در این شهرستان خبر داد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، جعفر طولابی در حاشیه بهره برداری این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت : در هفته دولت روستاهای مرادآباد میرآخور، نصرت آباد سفلی و علیا، سردارآباد، صحبت آباد، محمدشاه و رمضان آباد از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند .
به گفته وی برای گازرسانی به این روستاها 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
این مسئول اظهار داشت : با بهره برداری از این طرح ها 300 خانوار از نعمت گازطبیعی بهره مند شدند و تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی به 55 روستا افزایش یافت .
وی همچنین اظهار داشت: عملیات گاز رسانی به سه روستای دیگر شهرستان دلفان به پایان رسیده و به زودی این طرح ها نیز به بهره برداری خواهند رسید .
سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان اظهار داشت: تعداد زیاد روستاها، سخت گذر بودن و پراکندگی روستاها از مهمترین مشکلات گازرسانی روستایی در شهرستان دلفان عنوان کرد و بیان داشت: با این حال در سه سال گذشته اقدامات چشمگیری در گازرسانی روستایی به شهرستان دلفان صورت گرفته که قابل تقدیر است.
طولابی اظهار داشت: 103 روستای شهرستان دلفان در برنامه کاری شرکت گاز استان لرستان قرار دارد که با بهره برداری از آنان ضریب گازرسانی روستایی این شهرستان به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز