فرماندار قائمشهر مطرح کرد؛

دولت در حوزه سرمایه گزاری و حمایت از بخش خصوصی اقدامات مناسبی انجام داد

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۱:۲۲
کد خبر: ۳۱۲۲۸۶
دولت در حوزه سرمایه گزاری و حمایت از بخش خصوصی اقدامات مناسبی انجام داد
فرماندار قائمشهر پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان گزارشی از عملکرد دولت در قائمشهر را ارائه کرد.

فرماندار قائمشهر به اقدامات انجام شده در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: دولت همه تلاش خود را به کار برد تا هزینه درمانی مردم کاهش پیدا کند که این امر تاکنون محقق شد و امیدواریم تحولات نظام سلامت ماندگار باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، مهدی محمدی در نماز عبادی سیاسی جمعه به ارائه گزارش عملکرد دو ساله، به خدمات و عملکردهای مثبت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دولت یازدهم توانست فضای آرامش سیاسی و اقتصادی را در جامعه حکمفرما کند و با کنترل تورم و مهار رکود اقتصادی بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرد.

وی با برشمردن برخی از عملکردها و توفیقات دولت یازدهم اظهار کرد: طرح موفق تحول سلامت، رشد حرکت علمی در تمام زمینه‌ها و پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای و ... از مهم‌ترین این دستاوردهاست که باید به‌فال نیک گرفته شود.

فرماندار قائمشهر در ادامه با تاکید بر اینکه نرخ تورم 40 درصد کاهش یافته است افزود: این نرخ تورم در تیرماه سال 94 به 15.6 دهم درصد کاهش پیدا کرد.

محمدی ادامه داد: دولت توانست 43 درصد از شاخص نوسانات ارض را کاهش دهد و در این راستا هرج و مرج‌های موجود در بازار از بین رفت.

وی با تاکید بر اینکه تولید ناخالص داخلی بدون فروش نفت در سال 92 رشد منفی 1/1 دهم داشته است، بیان داشت: در سال‌جاری تولید ناخالص داخلی بدون نفت به 2/8 دهم درصد رسید.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی دولت اقدامات مناسبی انجام داده است، بیان کرد: دولت به تنهایی امکان ایجاد اشتغال را ندارد اما با حمایت‌ بخش خصوصی می‌تواند در ایجاد اشتغال اقدامات لازم را انجام دهد.

محمدی در پایان با اشاره به اینکه با متحد بودن می توانیم مشکلات را حل و فصل کنیم؛ گفت: متحد بودن و در کنار هم بودن باعث می شود تا مشکلات را پشت سر بگذاریم و از گرفتاری ها عبور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز