به مناسبت هفته دولت؛

فرماندار سمنان از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان بازدید کرد

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۵:۲۷
کد خبر: ۳۱۲۳۴۳
فرماندار سمنان از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان بازدید کرد
سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بازدیدی از کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان سمنان داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سیدعباس دانایی در این بازدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ویژگی و شاخص بارز این دو شهید دولت را مردمی بودن و حمایت از قشر ضعیف  و مستضعفان عنوان و برالگو قرار دادن این شهدا و اهتمام مدیران دستگاههای بر این امر تاکید نمود.

فرماندار سمنان رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره)  راحمایت و رسیدگی به مشکلات محرومان و مستمندان عنوان و تصریح کرد  کمیته امداد در سال های اخیر با انجام زیرساخت های لازم برای توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار و استقلال خانواده های تحت پوشش خود اقدامات بزرگی را انجام و به عنوان یک نهاد انقلابی وظایف خود را به نحو احسن انجام و از جایگاه ویژه ای در بین مردم بدلیل ارائه خدمات مناسب  به محرومان برخوردار است.

وی تصریح کرد دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی به کمک همنوع در زمان فقر و گرفتاری و بیماری دارد و همه اعضای جامعه مثل خانواده ای بزرگ باید به یکدیگر کمک کنیم و عدالت را در جامعه گسترش دهیم .

فرماندار سمنان ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در ارائه خدمات و حمایت مادی و معنوی افراد در حوزه های مختلف از عموم مردم سمنان در خصوص همدلی آنان با کمیته امداد امام خمینی در امر حمایت از اقشار کم درآمد و ضعیف تقدیر و تشکر نمود.

حسن آبادی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان نیز در این جلسه با ارائه  گزارشی از اقدامات به عمل آمده در بخش های مختلف ، از همکاری و مشارکت بالای  اقشار مختلف مردم شریف شهرستان  با کمیته امداد امام خمینی شهرستان به منظور حمایت از خانواده های آسیب پذیر و به ویژه ایتام و بیماران صعب  العلاج تقدیر و تشکر نمود  و گفت کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافته است که امیدواریم بتوانیم در تحقق این امر کوشا باشیم.

دانایی فرماندار سمنان در پایان با حضور در اتاق کار کلیه کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان از نزدیک از نحوه ارائه خدمات آنان در بخش های مختلف بازدید نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز