پیام تبریک رفعتی در پی کسب مقام قهرمانی جهان

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۶:۰۷
کد خبر: ۳۱۲۴۶۴
پیام تبریک رفعتی در پی کسب مقام قهرمانی جهان
رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه در پیامی موفقیت دختران و پسران تکواندوی نونهال ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه در پیامی موفقیت دختران و پسران تکواندوی نونهال ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، تیم تکواندوی دختران نونهال ایران توانست عنوان قهرمانی مسابقات جهانی که به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شد را ازآن خود کند و تیم پسران کشورمان نیز نایب قهرمان شد.

در این راستا پیمان رفعتی هیات تکواندو استان کرمانشاه در پیامی این موفقیت را به مسوولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و جامعه ورزش‌های کشور تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

کسب مدال‌های خوشرنگ و ایستادن بر قله افتخار تکواندوی جهان توسط نونهالان شایسته دختر و پسر کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان و افزودن برگ زرین دیگر به افتخارات این رشته هم‌زمان با فرخنده ایام دهه کرامت و روز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت را به خدمت جامعه بزرگ و شریف ایران اسلامی، مسولان ورزش کشور،  رئیس فدراسیون تکواندو، مربیان و ورزشکاران این رشته تبریک و تهنیت  گفته و توفیق روز افزون شما عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

پیمان رفعتی رییس هیئت تکواندو استان کرمانشاه

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز