رفع موانع تولیدی استان اصفهان

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۵:۱۰
کد خبر: ۳۱۲۴۸۶
رفع موانع تولیدی استان اصفهان
استاندار اصفهان از رفع موانع تولیدی در این اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ دکتر رسول زرگر گفت: از ابتدای اغاز به کار این کارگروه تاکنون 483 در خواست به کمیته های تخصصی وارد و 141 مورد بررسی گردیده و نهایتا به تصویب رسیده است.

استاندار اصفهان در ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی استان گفت: در اجلاس استانداران کشور با حضور رئیس جمهور محترم نکات مثبت و منفی این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 

زرگرپور با بیان اینکه رئیس بانک مرکزی اعلام نموده که اختیاراتی به بانک های استان داده شده و ابلاغ گردیده گفت : مقرر گردیده هر سهماه یکبار گزارشی به رئیس بانک مرکزی ارائه شود .

استاندار اصفهان تصریح کرد: اختیارات لازم به سیستم بانکی استان ها داشته شده است و نباید مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر تهیه گزارش نحوه همکاری بانک ها و ارسال به تهران گفت: رئیس جمهور محترم و اعضای هیات دولت با جدیت فعالیت های این کار گروه را پیگیری می کنند و خواهان اعلام نتایج آن هستند.

نماینده عالی دولت در اصفهان یادآور شد: آن دسته از واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل بررسی می شود که مشکلات آن ها با اشتغال و صادرات ارتباط مستقیم داشته باشد .

زرگرپور با اعلام اینکه از ابتدای آغاز به کار این گروه از 483 مورد خواست 141 مورد آن بررسی شده است گفت: از این تعداد 85 مورد آن نهایی و به تصویب این کار گروه رسیده است.

وی با اشاره به امار جلسات و مصوبات  گفت: 32 جلسه در کمیته های تخصصی تشکیل شده و 85 مصوبه نهایی در کارگروه به تصویب رسیده و از 7 مورد از مشکلات واحد های مطرح شده در کارگروه  5 مورد آن به تصویب رسیده و از 5مورد ان تصویب رسید و 41 مورد از مصوبات کمیته های تخصصی نیز در این جلسه به تصویت نهایی رسید.

استاندار اصفهان در پایان اشاره به اینکه وصول معوقات بانکی در اصفهان روند منفی دارد افزود: معوقات بانکی قابل توجهی در استان وجود دارد که هر چه این معوقات وصول شد به منابع مالی استان اضافه می گردد و به نفع استان خواهد بود.    

نظر شما