نائب رییس تیراندازی استان تهران در گفتگو با برنا:

تیراندازان تهرانی دارای پتانسیل بسیار بالایی هستند

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۲۶۲۷
تیراندازان تهرانی دارای پتانسیل بسیار بالایی هستند
راحله ورزی نائب رییس هیئت تیر اندازی تهران پتانسیل تیر اندازان تهرانی را بسیار بالا دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، راحله ورزی، نایب رئیس هیات تیراندازی استان تهران و عضو سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با خبرگزاری برنا گفت: سهمیه تیراندازان تهرانی با توجه به جمعیت زیاد استان و استعدادهای فراوانی که  در رشته های تفنگ بادی و تپانچه  بانوان و آقایان دارد در تیم ملی و تیم های پایه واستعدادیابی بسیار کم است.

وی افزود: استان تهران در رشته تیراندازی پتانسیل بسیار بالا و ورزشکاران خوبی در سطح ملی دارد ولی برای حضور در لیگ تیراندازی کشور با مشکل کمبود امکانات و سالن مواجه هستند.

ورزی اظهار کرد: تیم‌های تیراندازی تفنگ بادی و تپانچه تهران در دو بخش مردان و زنان در سال 94-93 عنوان قهرمانی در مسابقات تیر اندازی لیگ  کشور داشتند ،در حالی که تیراندازی تهران فاقد حامی مالی و اسپانسر است.

DSC_5893

نایب رئیس تیراندازی تهران جشنواره ورزشی امیدهای استان  تهران را اوج پیشرفت ورزش پایتخت و تولدی بزرگ  در عرصه ورزش کشور ذکر بود.

وی افزود: تیراندازی ورزش بسیار کم خطر و کم آسیب هست و تاکید کرد تنها اصل تیراندازی برای به دست گرفتن سلاح، یادگیری و رعایت اصول ایمنی آن کاملاً ضروری است.

 او گفت: برای توسعه تیراندازی در شهرستان‌ها به دنبال مهیا کردن زیرساخت‌های لازم برای این  رشته در نقاط مختلف استان هستیم.

ورزی در پایان گفت: رشته تیراندازی در صورتی که بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد در سطح ملی درهررده ایی توانایی کسب 3تا4 مدال  انفرادی  را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز