در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور

بیرانوند ترمز خیبر را بد موقعی کشید/تک امتیاز ارزشمند مس از خرم آباد

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۳:۳۳
کد خبر: ۳۱۲۷۵۴
بیرانوند ترمز خیبر را بد موقعی کشید/تک امتیاز ارزشمند مس از خرم آباد
در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال خیبر خرم‌آباددر روزی که می توانست به سه امتیاز بازی دست یابد مقابل مهمانش مس رفسنجان متوقف شد .

 در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در روزی که می توانست به سه امتیاز بازی دست یابد مقابل مهمانش مس رفسنجان متوقف شد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر علیرغم یک بازی هجومی در ورزشگاه تختی خرم آباد مغلوب جسارت ورفلکس های عالی سجاد بیرانوند دروازه بان پلدختری الاصل و کاپیتان مس رفسنجان شد و یک امتیاز حساس را به تیم مهمان تقدیم کرد. 

678900000

، سبزپوشان خیبر در حضور 7 هزار تماشاگر پرشور لرستانی که به امید پیروزی این تیم گام به ورزشگاه تختی گذاشته بودند، اگر چه نیمه دوم بازی برتری نسبت به مهمان نارنجی‌پوش کرمانی انجام داد اما نتوانست از امتیاز میزبانی بهره برده و 3 امتیاز را کسب کند.
نیمه‌ی اول این مسابقه چنگی به دل نزد و در اکثر دقایق بازیکنان 2 تیم بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند. بازی خشن هر دو تیم به خصوص تیم مس باعث شد در دقیقه‌ی 15 بازی به مدت 10 دقیقه توسط داور قطع شود. برخورد شدید سجاد خسروی با مدافع مس موجب آسیب‌دیدگی مهاجم لرستانی از ناحیه‌ی سر و بازیکن مس از ناحیه‌ی ابرو شود که دقایقی بعد هر دو بازیکن پس از مداوا با سر و صورت بانداز شده به زمین برگشتند.
خیبر در مقابل مس با 3 تغییر نسبت به مسابقه قبلی برابر ماشین‌سازی تبریز، بازی را شروع کرد. صادق نادرپور به جای نعمتی درون دروازه ایستاد. حمید گلزاری در وسط زمین جایگزین علی صدرا شده بود و همچنین سجاد خسروی در پیشانی خط حمله جانشین حسین جودکی بود.
خیبر همچون بازی‌های گذشته با سیستم 4-4-2 و مسی‌ها با سیستم 4-5-1 بازی را آغاز کردند. با شروع نیمه‌ی دوم خیبری‌ها حملات بیشتری را بر روی دروازه‌ی مس تدارک دیدند که در چند موقعیت بی‌دقتی بازیکنان مانع از به ثمر رسیدن گل برای سبزپوشان شد.
خیبری‌ها  در اکثر حملات کم‌تعداد و کند عمل می‌کردند. دل بستن به توپ‌های هوایی و استفاده از ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی توسط امیر منصوریان از تاکتیک های کلیشه‌ای خیبر برای رسیدن به گل بود که در این بازی حاصلی در بر نداشت. وقت‌کشی بازیکنان مس رفسنجان در 10 دقیقه‌ی انتهایی مسابقه بد‌جور روی اعصاب تماشاگران لرستانی رژه می‌رفت.
خیبر در نیمه دوم روی دو ضربه سجاد خسروی و علی صدرا بخت خود را برای گشودن دروازه رفسنجانی‌ها امتحان کرد که در هر دو صحنه سجاد بیرانوند در وازه‌بان لرستانی‌الاصل مس، مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.
این دیدار را بیژن حیدری با کمک مهدی الوندی و رضا درویشی از همدان قضاوت کردند. داور این بازی به نادر فتح‌الهی، سجاد بیرانوند و علی علی‌زاده و از مس و فرزاد بهاری و حسین جودکی از خیبر کارت زرد نشان داد.
بازیکنان مس رفسنجان: سجاد بیرانوند- رضا ستاری- سیدفرید طالقانی(نادر فتح‌الهی 40)- غلامحسین موجی- حمید نعمتی- بهرام فرخی- حسین پورامینی(سید عماد قاسمی 77)- احسان پیرهادی(علی علی‌زاده 81)- حسین بابایی- امیر خدادادی- سرمربی: میشو کریستیچوویچ
بازیکنان خیبر خرم‌آباد‌: صادق نادرپور- محمد ویزواری- امیر منصوریان- حسین بهاروند- فرشاد امامی (حسین جودکی 46)- حمید گلزاری- سجاد خسروی (علی صدرا 61)- فرزاد بهاری- محمد پهلوان‌پور- یاسر درویشی- مهدی عبدی(محمود قائدرحمتی 74)- سرمربی: علی نیکبخت
 
در حاشیه:
* قبل از شروع مسابقه و با توجه به فرا رسیدن چهارمین سال‌روز درگذشت زنده‌یاد ناصر میرزایی اسطوره‌ فوتبال لرستان بازیکنان هر دو تیم، کادر مربیگری و داوران در مقابل عکس زنده‌یاد میرزایی حضور پیدا کرده و با نثار گل و فاتحه یاد و خاطره‌ی این مربی متعصب لرستانی را گرامی داشتند.
* در جایگاه ویژه‌ی ورزشگاه تختی خرم‌آباد سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور فرماندار خرم‌آباد، علی‌یاور عزیزپورفرد مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان و ضرغام علیجانی معاون ورزشی و کامیاب تیموری معاون توسعه این اداره کل و جمعی از پیشکسوتان فوتبال خرم‌آباد و خبرنگاران حضور داشتند.
* در اواخر مسابقه چند سوت اشتباه از جانب داور و همچنین اتلاف وقت مکرر توسط مسی‌ها و حرکت زشت علی علیزاده بازیکن این تیم با اعتراض شدید تماشاگران مواجه شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز