افتتاح ۶ پروژه عمرانی در شهرستان محمودآباد

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۲:۳۲
کد خبر: ۳۱۲۷۷۴
افتتاح ۶ پروژه عمرانی در شهرستان محمودآباد
همزمان با ششمین روز هفته دولت 6 پروژه عمرانی در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این مراسم با حضور سیف الله فرزانه، فرماندار محمودآباد، عبدالوحید فیاضی، نماینده محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، هاشمی، بخشدار سرخرود، فتاحی، بخشدار مرکزی و جمع کثیری از مدیران ادارات و مردم منطقه برگزار شد.

در این مراسم دستگاه تصفیه پکیج فیلتر شنی ایستگاه آبرسانی معلم کلا جهت حذف آهن و کدورت آب با ظرفیت 30 لیتر در ثانیه با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان و همچنین ایستگاه آبرسانی روستای کلوسا با ظرفیت 15 ثانیه در ثانیه با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان افتتاح و به بهره داری رسید.

در بخش دیگر این مراسم کلنگ احداث گلخانه در زمینی به مساحت 3200 متر با زیربنای 1000 متر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان در روستای اورطشت از بخش سرخرود شهرستان محمودآباد به زمین زده شد.

در ادامه مدیران و مسئولان شهرستان محموآباد با حضور در روستای عبدالله آباد از بخش سرخرود خانه بهداشت این روستا را که در زمینی به مساحت 250 متر با زیربنای 100 متر و با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان احداث شده بود افتتاح و راه دسترسی این روستا نیز به طول 500 متر و با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان شامل زیرسازی و روکش و جدول و کانیوی به بهره برداری رسید.

در بخش پایانی این مراسم کلنگ احداث شبکه توزیع آب شهر سرخرود به طول 2500 متر با لوله پلی اتیلن به قطر 160 میلی نتر و خط انتقال آب شهر سرخرود به طول 1500 متر با لوله پلی اتیلن به قطر 250 میلی متر به زمین زده شد.

 این مراسم با حضور ذاکری، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران و فرماندار محمودآباد و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرخرود برگزار شد و ذاکری طی سخنانی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت آب شرب سرخرود با اعتباری بالغ بر 8000 میلیون ریال و با جمعیت برخوردار 4000 خانوار اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز