استاندار تهران در افتتاح پروژه های عمرانی شهریار:

باید قدردان این ملت عزیز باشیم

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۸:۵۹
کد خبر: ۳۱۲۸۱۷
باید قدردان این ملت عزیز باشیم
استاندار تهران در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان شهریار گفت:ما باید قدر دان این ملت باشیم و به این سرمایه افتخار کنیم، چراکه کمتر کشوری از آن برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، مهندس سیدحسین هاشمی، استاندار تهران، در افتتاح 40 پروژه  عمرانی با اعتبار 162 میلیارد تومان که با حضور ناجی، فرماندار، گروسی، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، گرشاسبی، مدیرکل  اداره ورزش و جوانان  استان، علیزاده، معاونت عمرانی فرمانداری، ائمه جمعه و جماعات شهریار، باغستان، اندیشه، اعضای شورای شهر و شهرداران، خانواده های شهدا و مسئولان ادرات همراه بود گفت: ما باید قدر دان این ملت باشیم و به این سرمایه افتخار می‌کنیم، چراکه کمتر کشوری از آن برخوردار است.DSC_4966

وی بیان کرد: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت که در این راستا شعار هفته دولت امسال را با عنوان «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم» نامگذاری نمودند و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

هاشمی در ادامه تاکید کرد این ملت عزت دارد،این ملت رهبر دارد وآخر اینکه این ملت  در سایه رهبری و  نظام جمهوری اسلامی ایران مسیر مشخص توسعه را  دارد.

وی در پایان یاد آوری کرد :بزودی شاهد حماسه اقتصادی در کشور خواهیم بود.DSC_0273

گفتنی است استاندار و هیات همراه در آخرین روزهای هفته دولت با حضور بر مزار شهدای کارمند یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

همچنین در ادامه سالن ورزشی شهید باکری شاهد شهر، جاده دسترسی شاهد شهر به اتوبان تهران ساوه ، میدان تره‌بار  و بازار بورس، چمن مصنوعی، و پارک افتتاح و به بهره‌برداری رسید ،و هیئت همراه با حضور منطقه عباس آباد مدرسه امید را در هفته دولت امید با امید مسئولین به آینده سازان کشور افتتاح نمودند.DSC_0283

خاطرنشان می گردد در افتتاح نهایی پروژه آبیاری تحت‌فشار یکپارچه سازی مصرف آب که در شهر بابا سلمان صورت گرفت مردم با حضور یکپارچه و پر شور خود از استاندار و فرماندار تشکر و قدردانی کردند.

گفتنی است این پروژه آبیاری تحت‌فشاربه اندازه 90 درصد در کم شدن هزینه مصرف  ظرف مدت شش ماه به همت دکتر ناجی فرماندار  با همکاری و همیاری  کشاورزان با صرف هزینه یک میلیاردو ششصدو پنجاه میلیارد تومان  به بهره برداری رسید.

DSC_5113DSC_5098DSC_5083DSC_5078DSC_5023DSC_5017DSC_5049DSC_0232DSC_5096

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز