مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در پلدختر برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۰۰:۵۶:۵۹
کد خبر: ۳۱۲۸۳۸
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در پلدختر برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین گرامیداشت هفته دولت ، مراسم با شکوهی با حضور نماینده مردم پلدختر در مجلس ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار پلدختر در مسجد جامع این شهر برگزار شد

امام جمعه پلدختر گفت: هشتم شهریور روزی تاریخ ساز در حیات انقلاب اسلامی و سند حقانیت نظام است.   

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان، امام جمعه پلدختر در این مراسم با تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت و گفت: شهیدان والامقام رجایی و باهنر در هشتم شهریور ماه سال 1360 به دست گروهک تروریستی منافقین به فیض عظیم شهادت نایل آمدند و در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا یاد شهیدان دولت را گرامی داشته و ضمن معرفی خدمات دولتمردان به مردم، با ارزش ها و نگرش های آن دو شهید بزرگوار تجدید عهد کنیم.

وی با بیان این که هشتم شهریور روز تاریخ ساز در حیات انقلاب اسلامی است افزود: از اهداف نامگذاری این روز این است که دولتمردان و مسوولان شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان شاخص و الگو برای خود قرار دهند زیرا این دو شهید والامقام با خون خود دفتر افتخارات ایران را امضا کردند.

امام جمعه پلدختر بر لزوم فرهنگ سازی افکار شهیدان رجایی و باهنر در جامعه تاکید و بیان کرد: شهید رجایی از بطن جامعه بود و مشکلات مردم و سختی های زندگی را به خوبی چشیده بود و در راستای حل مشکلات مردم با تمام وجود تلاش می کرد .

وی با بیان این که هشتم شهریور سند حقانیت نظام اسلامی است ، عنوان کرد: وظیفه ما قدردانی از خدمات نظام و دولت است گفت: خدمت به مردم یکی از واجبات مسلم برای مسئولان نظام ضروری است و همه مسئولان در خدمت رسانی به مردم همانند گذشته تلاش کنند.

فرماندار پلدختر در این آئین با گرامیداشت یاد شهدای دولت گفت: شهیدان والامقام رجایی و باهنر همواره دغدغه خدمتگزاری داشتند و به طور قطع خدمتگزاری به مردم بهترین عبادت است و رویکرد دولت در راستای خدمت صادقانه و افزایش روحیه نشاط و امید برای مردم بوده و است .

قدرت اله ترابی نژاد اظهار داشت: به همین منظور تلاش های بسیاری برای تحقق سیاست های دولت یازدهم در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شده است.

وی با بیان این که سیره شهید رجایی برای دولتمردان باید الگو باشد افزود: تحولات عظیمی که در زندگی و موقعیت های شغلی شهید رجایی به وقوع پیوست هیچ گاه نتوانست روش زندگی و رفتار وی را تغییر دهد که این موضوع باید الگوی مدیران ومسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز