استاندار کرمانشاه:

دغدغه‌های جوانان در راستای تقویت دولت است

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۰۶:۳۶:۱۲
کد خبر: ۳۱۲۸۵۰
دغدغه‌های جوانان در راستای تقویت دولت است
دستاوردهای دولت در این دو سال دستاوردهای موفقی بوده.درباره رشد اقتصادی از8/6 منفی به بالای 3 درصد رشد رسیده‌ایم.

سومین نشست مشترک جوانان منتخب استان با استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته دولت در سالن شهدای استانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت در این نشست گفت: جوانان مهم‌ترین عوامل پیروزی گفتمان تدبیر و امید است.

رضایی‌بابادی اظهار داشت: این دولت منتخب فکر و اراده شما جوانان است و در حقیقت این دولت با شعار تدبیر و امید، برآمده از انتخاب درست شما جوانان است.

وی افزود:از این که این همه شور و هیجان و احساسات جوانی را می‌بینم روحیه می‌گیرم و احساس خوشایندی دارم و امیدواترم این پیوند و ارتباطی که بین جوانان و دولت است همواره پر دوام و جاویدان بماند.

استاندار کرمانشاه گفت: دغدغه‌های جوانان در راستای تقویت دولت است و انتقاداتی که در این جلسه توسط جوانان مطرح شد در جهت رفع ضعف‌های دولت و تقویت آن می‌باشد و من همواره به این جلسات به دید یک جلسه کاری پربار نگاه می‌کنم و مباحث آن را به دقت دنبال می‌کنم و اطلاعات خوبی از وضعیت و مشکلات شهرستان‌های استان بدست می‌آورم.

رضایی‌بابادی ادامه داد:شعار اصلی دولت، صداقت است و بر همین اساس دولت به دنبال دادن آمار صحیح و ایجاد آرامش و اطمینان در جامعه است و از ارائه آمارهای نادرست و اخبار اغراق‌آمیز به شدت اجتناب می‌کند و این همان چیزی است که مردم انتظار دارند.

 

وی افزود: دستاوردهای دولت در این دو سال دستاوردهای موفقی بوده.درباره رشد اقتصادی از8/6 منفی به بالای3 درصد رشد رسیده‌ایم و انشااله رشد 8 درصدی را مد نظر داریم، در بحث هسته‌ای با قدرت و تدبیر، مسئله هسته‌ای حل شد و تحریم‌ها شکسته شد که در این زمینه تلاش‌های شبانه روزی ریاست محترم جمهور و وزارت امور خارجه و حمایت‌های مقام معظم رهبری قابل تقدیر است.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به حرکت رو به جلوی دولت در عرصه‌های مختلف، به بخشی از دستاوردهای مدیریت استان پرداخت و افزود: پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با 5 هزار میلیارد تومان اعتبار اولیه تامین اعتبار شده و راه‌اندازی صنایع پایین دستی آن می‌تواند اشتغال زیادی در استان ایجاد کند، وضعیت بازارچه سومار به گونه‌ای بود که تا سال 93 کار خاصی روی آن انجام نشده بود، ولی در این فاصله کوتاه بسیاری از امکانات و زیرساخت‌های لازم در آن ایجاد شده و کار مبادلات مرزی در آن شروع شده و بدون شک رونق خواهد گرفت، بازارچه تیله‌کو نیز مراحل آخر آماده‌سازی را می‌گذراند و بزودی رونق می‌یابد،همچنین منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین هم که در سال 87 تصویب شده بود تا سال 93هیچ کاری روی آن صورت نگرفته بود که با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون در حال تسطیح مکان و آماده‌سازی زیرساخت‌های آن هستیم و شرکت‌های بزرگ و برندهای مختلف برای سرمایه‌گذاری در آن اعلام آمادگی کرده‌اند و نیز طرح گرمسیری که در این دولت تامین اعتبار شد و از طرح‌های بزرگ و آینده‌ساز استان است.

 

رضایی‌بابادی ادامه داد:همه این کارها در شرایط سخت تحریم و با نفت 40 دلاری و با همه محدودیت‌هایی که داشتیم انجام گرفته است و این نشان می‌دهد که دولت در زمینه ایجاد تحول و توسعه جدی و دارای برنامه است.

وی افزود: پیگیری مشکل آب پاوه و روانسر، اتمام پروژه انتقال آب هانی‌کوان به پاوه در سال ۹۵، چهاربانده نمودن جاده پاوه-روانسر، تقویت بازارچه مرزی جوانرود و ایجاد دو طرح توسعه‌ای برای تسهیل در امر مبادلات مرزی در جوانرود، تقویت زیرساخت‌های گردشگری، مکان یابی کارخانه ایران تایر، حل مشکلات بهداشتی در شهرستان‌های استان که از دغدغه‌های مطرح شده در صحبت‌های جوانان بود هم از دیگر برنامه‌های مدیریت استان در راستای حل مشکلات شهرهای مختلف استان است.

استاندار کرمانشاه به مشکلات مردم اهل‌حق نیز اشاره کرد و گفت:حل مشکلات مردم اهل‌حق از دغدغه‌های ما بوده و هست و بعضی از این مشکلات و محدودیت‌ها حل شده و بعضی هم که باقی مانده مشمول گذر زمان است و آقای یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها و اقوام نیز به صورت لحظه‌ای ان را دنبال می‌کند.

رضایی‌بابادی به مسئله زبان کُردی پرداخت و گفت:همه زبان‌ها و گویش‌ها قابل احترامند و بهترین کار این است که سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در مورد زبان‌ها اجرایی شود.

در حاشیه این نشست انتخابات کارگروه و شورای مشورتی جوانان استان برای چینش ۱۴ نفر از کاندیداهای استان، ۲ نفر از نخبگان و ۲ نفر از سمن ها برگزار شد.

در پایان این انتخابات افراد زیر به عنوان نمایندگان شهرستان‌ها، منتخبین سمن‌ها و منتخبین بنیاد نخبگان جهت حضور در جلسات کارگروه‌ها و کمیته های استانی انتخاب شدند.

منتخبین شهرستان‌ها: راضیه شبستری 184 رای، مختار بهرامی 176 رای، آذر ولیزاده 171 رای، عثمان نصیری 170 رای، میثم عاطفی‌نیا 143 رای، امیرحسین بنی‌اشراف131 رای، شورش فرامرزی 113 رای، روزبه عزتی 112 رای، میلاد ارشادی 110 رای، افشین بامشادی 108 رای، زهره سالاری 102 رای، شهیاد اکبری 98 رای، فاتح محمدی‌نیک91 رای، محمود میرعباسی 88 رای

اعضای علی‌البدل: پیمان اسماعیلی87 رای، شاهین خدایی 83 رای، عادل مرادپور 83 رای

 منتخبین سمن‌ها: سیامک فتاحی 171 رای، مهدی امیری 86 رای

منتخبین بنیاد نخبگان: علیرضا سالکی147 رای، سجاد شادرام 75 رای

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز