نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تخصیص ۵۸ هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت در بحث سلامت درمان

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۶:۲۹
کد خبر: ۳۱۲۹۴۹
تخصیص ۵۸ هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت در بحث سلامت درمان
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی از تخصیص 58 هزار میلیارد تومان در بحث تحول سلامت و درمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، کمال علیپور در آئین افتتاح MRI بیمارستان ولی عصر (ع) با تاکید براینکه یکی از برنامه های مهم چهارم و پنجم توسعه بحث سلامت است، اظهار کرد: در برنامه چهارم توسعه کمی عقب افتاده بودیم که با همت و تلاش در برنامه پنجم شتاب صورت گرفت.

وی افزود: با پیگیری مصوبات مجلس اتفاقات خوبی در بخش درمان رخ داده، که موفق شدیم پاره ای از نگرانی های مقام معظم رهبری را در بحث سلامت را برطرف کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، با تاکید براینکه در سال گذشته ارزش افزوده در برنامه پنجم از شش درصد به 8 درصد ارتقا پیدا کرد، تصریح کرد: امسال بیش از 15 میلیارد تومان به بخش درمان کمک شده است.

علیپور با اشاره به اینکه در سال گذشته 21 هزار میلیارد به بحث درمان کمک شده که در کشور بی سابقه بوده، اظهار کرد: به غیر از بحث اجرایی مبالغی به بخش درمان اختصاص داده شد تا بتوانیم پاره ای از مشکلات در بخش درمان را حل و فصل کنیم.

وی اظهار کرد: امسال نیز به اضافه درآمد وزارت و بهداشت مبلغ یک درصد برای بخش درمان مصوب شد و مبلغ 58 هزار میلیارد تومان فقط به وزارت بهداشت و درمان اختصاص داده شد که رقم قابل توجهی است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه امسال حدود پنجاه و 8 هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت در بحث تحول سلامت تخصیص داده شده، افزود: این مبلغ بسیار بالاست که می تواند بسیاری از مشکلات و دغدغه های کشور را حل و فصل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز