با حضور استاندار قزوین؛

۲۹۶ پروژه عمرانی در دهیاری های استان قزوین به بهره برداری رسید

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۸:۰۵
کد خبر: ۳۱۳۰۰۱
۲۹۶ پروژه عمرانی در دهیاری های استان قزوین به بهره برداری رسید
طی مراسمی با حضور استاندار از 296 پروژه عمرانی در دهیاری های استان قزوین با اعتباری بالغ بر 246میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی نمادین باحضور استاندار، معاون امورعمرانی، نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی،فرماندار قزوین و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی 296پروژه دهیاری ها با اعتباری بالغ بر 246میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

"مرتضی روزبه"استاندار قزوین در این مراسم که در روستای قشلاق برگزار شد با بیان این مطلب افزود: توجه جدی به عمران و آبادانی روستاها یکی از اقدامات بسیار خوب و قابل تقدیر دولت یازدهم می باشد.

وی افزود: رسیدگی به مسایل و مشکلات روستاها نیز یکی از مسایل مهم در استان است.

روزبه افزود: اول انقلاب 70درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می کردند ولی در حال حاضر این میزان بالعکس شده است و تنها 30درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: تدوین سند توسعه روستایی یک اقدام مناسب و دقیق علمی است و اعتقاد ما بر این است که نمی توانیم در مورد روستاها حرف کلی بزنیم بلکه تدوین مدل توسعه برای هر روستا ضروری است.

استاندار افزود: در حال حاضر 20روستا توسط یک هیات متخصص به عنوان نمونه مورد مطالعه قرار گرفته اند و تدوین اسناد توسعه این روستاها در آینده نزدیک به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: این امر در راستای جلوگیری از تخریب روستاها و مهاجرت روستاییان به شهرها صورت می گیرد و با توجه به تعریفی که از روستاها به لحاظ اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشتیم این اقدام تاثیر گذار خواهد بود.

استاندار افزود: در حال حاضر نهضت آسفالت در روستاها به وجودآمده است که یک اقدام خوب است ولی نگهداری این اقدام امری مهم تر است و نباید سهل انگاری در این خصوص صورت گیرد.

وی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده نیز گفت: سهم قابل توجه  مالیات بر ارزش افزوده به روستاها و دهیاری ها برمی گردد که توسط مردم پرداخت می شود و آثار این امر نیز بایستی به مردم اطلاع رسانی گردد.

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز