موسوی آملی، امام جمعه بخش سرخرود:

فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشمارید

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۳:۵۲
کد خبر: ۳۱۳۰۴۲
همزمان با آخرین روز هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر مراسم گرامیداشت شهیدان دولت در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این مراسم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محمودآباد و روابط عمومی فرمانداری و با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه محمودآباد، حجت الاسلام والمسلمین موسوی آملی، امام جمعه بخش سرخرود، سیف الله فرزانه، فرماندار محمودآباد و مدیران و کارکنان ادارات شهرستان در مصلی موقت محمودآباد برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی آملی، امام جمعه بخش سرخرود، طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر، دولت رجایی را مکتبی و خادم و دلسوز مردم عنوان کرد و گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگو در بین کشورهای مسلمان مطرح می باشد.

وی خطاب به مدیران ادارات حاضر در مراسم گفت: این فرصت خدمت به مردم را مغتنم شمرده و تواضع و فروتنی پیشه نمائید و از غرور و تکبر باید فاصله بگیرد و توجه به مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار دهید.

موسوی آملی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خودکفایی و توجه صنعت و علوم دانش بنیان در کشور گفت: نباید تمام مشکلات را به تحریم و توافقات هسته ای نسبت داد و با اتکا بر دانش جوانان و تولیدکنندگان بومی باید فرصت های سرمایه گذاری را در داخل فراهم نمود و برای استقلال کشور و خروج از وابستگی استعمارگران تلاش نمود.

وی گفت: باید مواظب نفوذ دشمن باشیم و کشور ما دو دهه تاوان سنگینی در فتنه سال 1332 انگلیس و آمریکا علیه ایران داده و مردم غیور کشورمان هنوز فتنه 1388 را فراموش نکردند و این را خوب می دانند که دشمن به دنبال فتنه ای دیگر است و هوشیار و آگاه باید مواظب دسیسه ها و کینه توزی های غرب با ایران اسلامی باشیم.

موسوی آملی ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش های مدیران ادارات شهرستان گفت: این جایگاهی که در اختیار دارید به شکلی گام بردارید و مدیریت کنید که هم مردم و هم خدا از شما راضی باشد و در مسیر عدالت و ولایت و حکومت حرکت کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز