همزمان با هفته دولت؛

شش طرح عمرانی در شهرستان قزوین افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۳۰۴۵
شش طرح عمرانی در شهرستان قزوین افتتاح شد
شش طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی رفاهی در شهرستان قزوین با حضور جمعی از مسوولان استانی و اعتباری بیش از 137میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ششمین روز از هفته دولت در مراسم بهره برداری از این طرح ها ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و سید علی موسوی فرماندار قزوین، مرتضی علیخانی بخشدار مرکزی  و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.

ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شماره دو اقبالیه با 5میلیارد ریال اعتبار، دبیرستان شبانه روزی مجابی با 23میلیارد و 600میلیون ریال و چهار بانده کردن مسیر کورانه-رشتقون به طول 7کیلومتر با 70میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح ها بود که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

مجتمع خدماتی-رفاهی (تالار پذیرایی) وصال رزجرد با 30میلیارد ریال اعتبار، ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی محمودآباد نمونه با 8میلیارد و 500میلیون ریال و مدرسه ابتدایی شش کلاسه ایزدپناهی محمودآباد نمونه با 500میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح هایی بود که در شهرستان قزوین افتتاح شد.

با حضور مسوولان استان و شهرستان قزوین همچنین عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام محمود آباد نمونه با 2میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز