با حضور خانم ابتکار:

پروژه های نیمه تمام شهرستان ملارد به بهره برداری رسید.

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۴:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۱۷۸
پروژه های نیمه تمام   شهرستان ملارد به بهره برداری رسید.
باسفر خانم دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به شهرستان ملاردپروژه های نیمه تمام این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران باسفر خانم دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به شهرستان ملاردپروژه های نیمه تمام این شهرستان به بهره برداری رسید.

در ادامه  افتتاح دانشگاه هنر و معماری پارس (اروند)، ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک مسکونی صفادشت و اختر آباد و بازدید از شرکت اورند پلاستیک تولید کننده کاتالیست خودروها و پروژه بیابان زدایی شهرستان از دیگر برنامه های این سفر یک روزه بوده است.

گفتنی است در پایان پروژه ها جلسه ای که در فرمانداری ملارد برگزار شد آخرین وضعیت زیست محیطی این شهرستان بررسی و مورد بحث قرار گرفت .

 در این جلسه رئیس اداره محیط زیست شهرستان های ملارد و شهریار ، شهرداران ملارد و صفادشت ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت و مسئول یکی از سازمان های مردم نهاد این شهرستان گزارشی از مشکلات و معضلات این شهرستان در حوزه محیط زیست را بیان نمودند .

همچنین تبعات زیست محیطی مرکز دفن سنتی زباله اخترآباد با ورود روزانه هزار تن زباله ، کاهش سفره های زیرزمینی و خطر شور شدن آب ، کاهش حق آبه از رودخانه کرج ، عدم تفکیک زباله در مبدا و انتقال صنایع از تهران به شهرستان های مجاور  بخشی از این مسایل بودند .

 خانم دکتر ابتکار در مورد ضرورت استقرار اداره مستقل محیط زیست در شهرستان ملارد اظهار با توجه به شرایط زیست محیطی این شهرستان و معضلات و مشکلات موجود ، لازم است  بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی استان ، کارگروه آمایش محیط زیست این شهرستان تشکیل و به طور منظم این مسائل را رصد و پیگیری نماید .

وی تاکید کرد تا قبل از رسیدن به مرحله بحران ، باید با نگاه جامع و سیاست گذاری بین بخشی و همکاری همه دستگاهها ، برنامه های لازم در بخش های پسماند ، آب ،گردو غبار ، صنایع تدوین و به اجرا درآید .  

IMG_4811

IMG_4824

                  گلباران مزار شهدای شهرستان ملارد

IMG_4879

          افتتاح ایستگاه ورودی گاز ششم تهران در شهرستان ملارد 

IMG_4899

           بازدید از محل اجرای طرح بیابان زدایی دهستان اختر آباد

IMG_4946

            راه اندازی سومین خط تولید باک شش لایه در شهرستان ملارد

IMG_5047IMG_5116IMG_5053

                  افتتاح مجتمع آموزشی اروند در شهرستان ملارد

unnamed (9)unnamed (5)unnamedunnamed (4)unnamedunnamed (1)unnamed (3)

IMG_5184

                جلسه ویژه بررسی مسائل مهم زیست محیطی شهرستان ملارد

 

عکس:آقای "امینی از ملارد

" اجاق از صفا دشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز