طی مراسمی؛

از دارنده مدال برنز تکواندو جهان تجلیل شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۰:۰۴
کد خبر: ۳۱۳۲۸۴
از دارنده مدال برنز تکواندو جهان تجلیل شد
طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین از نگار پورجمالی دارنده مدال برنز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم استقبال و تجلیل از نگار پورجمالی، دارنده مدال برنز تکواندو نونهالان جهان و فاطمه صفرپور، مربی قزوینی تیم ملی تکواندو کشورمان، با حضور مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش، برگزار شد.

در این مراسم مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ توجه به سنین پایه و به کارگیری مربیان مجرب برای رده های سنی پایین را رمز موفقیت ورزش قهرمانی استان برشمرد و افزود: اینکه امروزه شاهد موفقیت روز افزون تکواندو استان در کسب افتخار برای ورزش ایران اسلامی و استان قزوین هستیم توجه هیات تکواندو استان به سنین پایه و برنامه ریزی مدون و دقیق برای رده های پایین است که بنده این موفقیت بزرگ را به مدیریت موفق هیات استان و مجموعه هماهنگ و منظم تکواندو استان تبریک می گویم.

زاهدپور رییس هیات تکواندو استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و شخص مدیرکل؛ ابراز امیدواری کرد با حضور موفق تیم تکواندو آقایان در لیگ برتر سال جاری و موفقیت های پی در پی بانوان استان شاهد موفقیت های بیشتر تکواندوکاران استان در میادین مختلف باشیم.

در خاتمه مراسم، مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان از این قهرمان ارزشمند و افتخار آفرین با اهدا لوح تقدیر و سکه بهار آزادی تجلیل نمود.

پورجمالی (2)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز