همزمان با آخرین روز هفته دولت

هتل ماسوله قائمشهر افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۱۳۳۰۳
هتل ماسوله قائمشهر افتتاح شد
در آخرین روز از هفته دولت هتل ماسوله قائمشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، همزمان با پایان هفته دولت و با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و

گردشگری استان، فرماندار قائمشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی، هتل ماسوله قائمشهر  به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاح هتل ماسوله دلاور بزرگ نیا گفت: این هتل با 65 تخت راه اندازی شده تا مسافران و گردشگران از خدمات مناسبی برخوردار شوند.

وی افزود: زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران در صنعت و گردشگری امری ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: باید با جذب سرمایه‌گذاران متعدد را به کانون مشارکت سرمایه‌گذاران بخش غیردولتی تبدیل کنیم چرا که بخش دولتی در زمینه هتلداری بودجه ای اختصاص نمی دهد.

بزرگ نیا در ادامه با اشاره به بحث تحریم در کشور اشاره کرد و گفت: به زودی ایران و از جمله استان هایی که ظرفیت تاریخی و فرهنگی دارند مورد توجه و عنایت گردشگران قرار میگیرند بنابراین ما باید هر چه سریعتر زمینه اقامت آنها را در چرخه اقتصادی مهیا کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی  و گردشگری مازندران عزم دولت برای بخش گردشگری را بیش از گذشته ارزیابی کرد و گفت: امروزه با یک میلیارد گردشگر در دنیا مواجه هستیم.

بزرگ نیا در پایان با تاکید بر ضرورت هم افزایی هرچه بیشتر در بخش های مرتبط با توسعه گردشگری گفت: امیدواریم با هماهنگی همه دستگاه های ملی و متولیان استانی، زمینه توسعه و رونق بیش از پیش بخش گردشگری را فراهم نمائیم.

در ادامه فرماندار قائمشهر با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری نیاز به حمایت است، افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا زمینه اشتغال برای بخش خصوصی ایجاد شود.

وی افزود: باید به سرمایه گذاران این اطمینان را بدهیم که از حمایت کامل برخوردار هستند، چراکه آنچه امروز باعث زیبایی شهر می شود سرمایه گذاری در بخش گردشگری است.

مهدی محمدی در پایان  با تاکید بر اینکه سرمایه گذار با توجه به علاقه ای که به زادگاه خود دارد در این مجموعه سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه وی با سرمایه گذاری در این شهرستان موفق شد یادگاری از خود به جای بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز