به مناسبت هفته دولت

تکمیل مناسب سازی ساختمان اداره بهزیستی شهرستان ملارد

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۴:۴۱
کد خبر: ۳۱۳۴۸۱
تکمیل مناسب سازی ساختمان اداره بهزیستی شهرستان ملارد
به مناسبت بزرگداشت هفته دولت ساختمان ستاد اداره بهزیستی شهرستان ملارد بصورت کامل جهت رفاه حال معلولین و مراجع کنندگان مناسب سازی گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، با توجه به تاکید سازمان بهزیستی بر توانمندسازی معلولین و توجه ویژه به جامعه هدف و ارائه خدمات به معلولین و در راستای مناسب سازی اماکن عمومی، اداره بهزیستی شهرستان ملارد که متولی اجرای طرح مناسب سازی اماکن عمومی و دولتی در شهرستان می باشد اقدام به تکمیل طرح های مناسب سازی این اداره نموده است.

unnamed (1)

به پایه این خبر، مرتضی قربانی رئیس این اداره گفت: این طرح با هزینه 40 میلیون ریال جهت رفاه حال مددجویان معلول این اداره همزمان با گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

در ادامه سهیلا همزه کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی ملاردگفت : طرحهای مذکور شامل تکمیل و تجهیز رمپ درب ورودی اداره، سرویس های بهداشتی مخصوص معلولین و نصب سیستم خودپرداز بوده است.

مهری سادات شاهچراغی معاون توانبخشی ، با بیان اینکه تسریع و تسهیل در امور مربوط به معلولین از وظایف سازمان بهزیستی است، افزود: از ابتدای سال تاکنون جلساتی با حضور مسئولین فرمانداری و دیگر مسئولین ادارات در جهت انجام طرح مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات دولتی در شهرستان جهت تسهیل در رفت و آمد معلولین برگزار گردیده و نتایج خوبی حاصل شده است.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز