مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج بزرگترین رسانه جهانی است که ۲۴ میلیون عضودارد/ باشگاه خبرنگاران بسیج راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۹:۵۳
کد خبر: ۳۱۳۵۵۹
بسیج بزرگترین رسانه جهانی است که  ۲۴ میلیون عضودارد/ باشگاه خبرنگاران بسیج راه‌اندازی می‌شود
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج بزرگترین رسانه جهانی است که در حال حاضر 24 میلیون عضو دارای پرونده داریم و این خود نشانه حضور مردم در این رسانه بزرگ است، بنابراین هر وقت لازم باشد و کژی‌هایی در جامعه صورت گیرد ما رسانه خود را فعال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: ما بزرگترین رسانه یعنی بسیج مستضعفین را در دست داریم که این خود پایدارترین و پرنفوذترین رسانه شفاهی و سنتی در دنیا است.

وی عنوان کرد: بسیج بزرگترین رسانه جهانی است که در حال حاضر 24 میلیون عضو دارای پرونده داریم و این خود نشانه حضور مردم در این رسانه بزرگ است، بنابراین هر وقت لازم باشد و کژی‌هایی در جامعه صورت گیرد ما رسانه خود را فعال می‌کنیم.

احمدی بیان کرد: بزرگترین کمک بسیج به دولت‌ها نقد مردمی آنهاست زیرا بسیج مطالبات مردم را به صورت نقد به دولت بیان می‌کند.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ها در فضای مشکلات مردم و اقتصاد کشور حضور پیدا می‌کنند، هدف آنها حل مشکلات مردم است بنابراین اگر نقدی به دولت صورت می‌گیرد تنها هدف، حل مشکلات مردم به ویژه در زمینه فرهنگی و اقتصادی است.

این مسئول یادآور شد: یکی از اهداف ما در بحث روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، برگزاری دوره‌های آموزشی تکمیلی مسئولان روابط عمومی نواحی در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها است.

وی اظهار کرد: دوره آموزش مسئولان روابط عمومی نواحی را به صورت دو روزه در همه استان‌های کشور برگزار می‌کنیم، به گونه‌ای که طی دو سال گذشته 700 نفر دوره آموزشی را طی کرده‌اند.

احمدی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی 2 تا 6 روزه است که از 21 تا 26 شهریورماه امسال و سال گذشته برگزار شده و می‌شوند.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: 32 سرپرست خبرگزاری‌های بسیج در استان‌های مختلف دوره‌های ویژه‌ آموزش تکمیلی مسئولان روابط عمومی‌ها را طی می‌کنند، این در حالی است که در حال حاضر 511 روابط عمومی در شهرستان‌های مختلف کشور و 34 روابط عمومی در استان‌های مختلف فعال هستند.

احمدی ادامه داد: در حال حاضر 22 قشر بسیج اساتید کارمندان و مداحان در کشور فعال است و 15 رشته تخصصی بسیج جامعه زنان، راهیان نور، سازندگی و غیره در کشور وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون سه دوره آموزشی کامل برای مسئولان روابط عمومی نواحی در کشور برگزار شده که در حال حاضر این دوره در استان لرستان در حال برگزاری است.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: باشگاه خبرنگاران بسیج به صورت افتخاری به زودی در کشور راه‌اندازی می‌شود.

نظر شما