رونمایی از تمبر شهدای کارمند استان اصفهان

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۷:۲۲:۳۵
کد خبر: ۳۱۳۵۸۳
رونمایی از تمبر شهدای کارمند استان اصفهان
در اصفهان تمبر یادبود شهدای کارمند منتشر و رونمایی شد.

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار و امام جمعه اصفهان و در دومین یادواره یک هزار شهید کارمند، تمبر یادبود شهدای کارمند استان اصفهان رونمایی شد. 

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اصفهان در این یادواره خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار  در سازمان ها و ادارات از اهداف اصلی برگزاری دومین یادواره هزار شهید کارمند در استان اصفهان است و ما باید بتوانیم یاد و راه شهدا را در سازمانها  جاری نگه داریم و یاد این شهیدان سند افتخار برای تمام جوامع و دولت هاست و از این رو گرامیداشت یاد و خاطره آنها امری لازم الاجراست.

امام جمعه اصفهان نیز گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، گلزارها و گلستان های شهدا و این امر می تواند مصداق زنده بودن شهدا در اذهان و قلب باشد.

وی با بیان اینکه خلوص این شهیدان دشمنان  نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هجوم به کشور ترسانده است، گفت: این ترس دشمن از نظام جمهوری اسلامی یکی از نشانه های زنه بودن شهداست که چه در زمان حیات خود و چه بعد از شهادت خود مردان و زنان را به راه حق دعوت و حرکت دادند.

معاون فرهنگی و پرورش وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از استاندار اصفهان به دلیل برگزاری برگزاری چنین ابتکاری در گرامیداشت یادواره شهدای کارمند اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست و بسیار مهم است تا گوشی وجود داشته باشد که بتوانید ندای حرکت شهدا را بشنود و چنین جلساتی، بیان کننده پیام های زیبایی شهداست تا دوباره  گوش ها را به سمت پیام های آتشین حرکت دهد.

گفتنی است در این مراسم از تمبر یادبود شهدای کارمند استان اصفهان رونمایی دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز