دکتر ربیعی در خاکبرداری پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه مطرح کرد:

دولت تدبیر و امید به دنبال رفع نابرابری‌هاست

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۵:۲۰
کد خبر: ۳۱۳۵۸۶
دولت تدبیر و امید به دنبال رفع نابرابری‌هاست
کرمانشاه یک استان مهم در تاریخی و باستانی ایران است.

خاکبرداری فاز اول پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار کرمانشاه انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های گسترده استاندار محترم، نمایندگان استان وهمچنین مساعدت‌ها و همراهی مجموعه دولت تدبیر و امید موجب شد پس از سال‌ها تلاش، امروز قفل این پروژه بشکند.

 دکتر علی ربیعی اظهار داشت: این پالایشگاه علاوه بر اشتغال مستقیم 650 نفر، در صنایع پایین دستی خویش می‌تواند زمینه اشتغال افراد بسیاری را فراهم کند.

n23

وی افزود: این مجموعه یک پروژه بسیار مهم اقتصادی است که به تنهایی 12 هزار میلیارد تومان ارزش اقتصادی دارد و در همین مرحله خاک برداری، چند هزار نفر در آن مشغول به کار می‌شوند که این روند تا اتمام پروژه ادامه خواهد داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید همه مشکلات و دغدغه‌ها دیده می‌شوند.

ربیعی ادامه داد: مشکلات استان‌هایی همچون کرمانشاه که گرفتار نابرابری هستند، به شکلی ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند و در راستای رفع آن‌ها تلاش خواهد شد.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه موضوع نابرابری‌های استانی با جدیت دنبال می‌شود و سعی داریم در تمامی برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که از سوی دولت تدبیر و امید ارایه می‌شود این موضوع مدنظر قرار گیرد.

ربیعی ادامه داد: کرمانشاه یک استان مهم در تاریخی و باستانی ایران است.

وی افزود: این استان از یک همزیستی بی‌نظیری برخوردار است.

ربیعی گفت: کرمانشاه به دلیل حضور فرهنگ‌ها و هویت‌های مختلف همچون یک باغ پرگل است که هر کدام هنوز عطر و بو و ارزش‌های سنتی خود را حفظ کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز