استاندار کرمانشاه:

پروژه پالایشگاه آناهیتا از نیازمندی‌های کشور است

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۰:۰۶
کد خبر: ۳۱۳۵۹۷
پروژه پالایشگاه آناهیتا از نیازمندی‌های کشور است
آغاز عملیات پالایشگاه آناهیتا روز مبارکی برای مردم مبارک است.

مراسم آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه،  استاندار کرمانشاه در این  مراسم گفت: مراسم آغاز عملیات پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه بهعنوان روز باشکوه و مبارکی برای مردم استان کرمانشاه می‌باشد.

ابراهیم رضایی بابادی اظهار داشت: از تلاش‌های وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نفت و همه افرادی برای اجرایی شدن این پروژه تلاش داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: این پروژه عظیم از نیازمندی‌های استان و کشور است که این پروژه از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سفر به استان می‌باشد که امروز خوشبختانه روند اجرایی آن شروع می‌شود.

استاندار کرمانشاه به ایفای نقش ویژه مردم استان کرمانشاه در روند پیروزی انقلاب اسلامی، تثبیت جمهوری اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: مردم این استان سالیان سال، سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردند، لذا در شان چنین مردمی شریف و بزرگی نیست که با مشکلات عدیده‌ای روبرو باشند، بنابراین همه ما مسئولین وظیفه داریم که نهایت اهتمام خود را برای حل مشکلات مردم استان که با بیکاری و شاخص‌های پائین اقتصادی مواجه هستند، بکار گیریم.

n29

رضایی‌بابادی ادامه داد: باید با تلاش و جدیت بیشتر این جایگاه را به جایگاه و شان اصلی خود برسانیم.

وی افزود: کرمانشاه 370 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و  این استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، مرز مشترک با کشور عراق و ظرفیت‌های موجود، امکان توسعه اقتصادی و صنعتی و صادرات بیشتر را دارد و ما در حال حاضر تلاش می‌کنیم که از این ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده شود.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه این پروژه با تدبیر دولت تدبیر و امید اجرایی می‌شود که بدون شک می‌تواند دستاورد بزرگ و ارزشمندی برای استان کرمانشاه باشد.

رضایی‌بابادی ادامه داد:امیدواریم روند اجرایی این پروژه با سرعت ادامه پیدا کند و در زمان مقرر که در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان نقش بسزایی خواهد داشت، به بهره برداری برسد.

وی به تلاش‌های صورت گرفته طی دو سال گذشته در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طی این مدت روند بیکاری استان کاهش یافته و در جهت فضای بهبود کسب و کار نیز اقدامات موثری صورت گرفته به طوری که شاخص استان در این زمینه از رتبه 30 کشوری به رتبه 24 کشوری ارتقاء یافته و شاخص‌ها نشان می‌دهند که با تدبیر دولت خدمات به این استان افزایش یافته اما تا رساندن استان به جایگاه اصلی باید همچنان تلاش کنیم.

رضایی‌بابادی در پایان گفت: دولت تدبیر و امید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دارای مجرب‌ترین و کارشناسی‌ترین وزرا می‌باشد که امیدواریم با تدبیر و برنامه‌ریزی این دولت، توسعه و شکوفایی کشور روز به روز افزایش و گسترش پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز