معاون وزیر ورزش و جوانان در کرمان:

گسترش فضاها و اماکن ورزشی یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۳۶۹۴
گسترش فضاها و اماکن ورزشی یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است
صبح روز سه شنبه دهم شهریور معاون فرهنگی و مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان به کرمان سفر کرد تا دو سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی را افتتاح کند و همچنین کنگ یک سالن ورزشی دیگر را به زمین بزند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون فرهنگی و مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در آئین افتتاح سالن «سرای ورزشکاران» ضمن تشکر از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این سالن ورزشی گفت: کسانی که به راه‌اندازی این سالن همت گماردند کار خیر انجام دادند و این کار ارزش بالایی دارد چرا که مقام معظم رهبری امر به ورزش را امر به معروف دانسته‌اند و جایگاه ورزش و امر به ورزش نزد ایشان بسیار بالاست.

دکتر عبدالحمید احمدی ضمن تشکر از مدیران شهر زنگی‌آباد و خیرینی که قدم در این عرصه مهم گذاشتند، تصریح کرد: در حوزه ورزش اولویت‌هایی داریم که امیدوارم با نگاهی به تمام ابعاد ورزش توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بخش قهرمانی باید بیشتر مورد عنایت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بخش قهرمانی مهم است ولی توصیه به ورزش همگانی هم یکی از اولویت‌های ماست چرا که باعث حضور آحاد مردم می‌شود و در دولت تدبیر و امید یکی از اولویت‌ها توسعه ورزش همگانی است و یکی دیگر از اولویت‌ها گسترش فضاها و مکان‌های ورزشی است تا مردم به را حتی بتوانند ورزش کنند.

دکتر احمدی در ادامه با بیان اینکه خیر گسترش مکان‌ها و فضاهای ورزشی به کل کشور خواهد رسید، افزود: امیدوارم روزبه روز به اماکن و فضاهای ورزشی که برای سالم‌سازی هستند، اضافه شود و خوشحالیم که با افتتاح این پروژه‌ها در دولت تدبیر و امید سرانه فضای ورزشی در کرمان به سرانه فضای ورزشی در کشور نزدیک شده است و با 170 پروژه ورزشی و عمرانی که در کرمان در حال اماده سازی است شاهد روزهای بهتری خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز