تاکید فرماندار ساری در جلسه کارگروه آرد و نان:

رقابت نانوایی ها باعث افزایش کیفیت نان می شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۵:۲۳
کد خبر: ۳۱۳۸۱۵
رقابت نانوایی ها باعث افزایش کیفیت نان می شود
کارگروه آرد و نان شهرستان ساری در راستای بررسی و تصمیم گیری مشکلات آرد و نان و توزیع آرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری، کارگروه آرد و نان شهرستان ساری در راستای بررسی و تصمیم گیری مشکلات آرد و نان و توزیع آرد با حضور جواد واحدی، فرماندار مرکز استان، محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل غله استان ،معاون صنعت و تجارت استان و مدیریت شهرستان، رئیس اتحادیه خبازان، مدیر بازرسی و نظارت شرکت خلیج فارس و دیگر دستگاه های مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد.

جواد واحدی  نان را قوت اصلی و تاثیرگذار در زندگی معیشتی مردم اعلام کرد و ابراز داشت: علاوه بر کیفیت نان باید به موارد بهداشتی نیز توجه کافی شود.

مسئول ارشد شهرستان ساری با بیان اینکه اگر در بین نانوایی ها احساس رقابت ایجاد نمائید مطمئنا نان را با کیفیت بهتر در دسترس مردم قرار می دهند افزود: این امر احساس رضایتمندی را در جامعه افزایش می دهد.

جواد واحدی تاثیر کیفیت آرد بر کیفیت نان را بسیار مهم اعلام نمود و گفت: به دلیل نامرغوب بودن آرد نان های تولیدی از نظر کیفیت پائین بوده وعلاوه برنارضایتی مردم، نانواها هم معترضند.

فرماندار ساری تاکید کرد: با بانک سپه مکاتبه و مشورت خواهد شد تا مشکل خرید آرد از سامانه بانک سپه با توجه به شرایط اقلیمی شهرستان منعکس تا در تصمیم گیری تجدید نظر و اقدام مناسبی صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در این کارگروه ادامه داد: نشستی در زمینه هزینه تمام شده حمل و نقل آرد تشکیل و با حضور مسئولین مربوطه تصمیم قطعی ارائه گردد.

در ادامه واحدی متذکر شد: برای کاهش مشکلات نقدینگی خبازان تعداد دفعات خرید از 2 مرحله به 4 مرحله افزایش یابد.

فرماندار ساری همچنین گفت : مقرر شد در صورت اعتراض خبازان در راستای کیفیت آرد شرکت غله نسبت به بررسی و حتی برگشت آن قدام لازم را به عمل آورد .

 

در هر مصوبه و تصمیمی شرایط جغرافیایی و فرهنگی لحاظ گردد

در ادامه این جلسه محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان اظهار داشت: یکی از مولفه های سلامت مردم رعایت بهداشت در بحث آرد و نان است.

دامادی افزود: در راستای ارائه نان با کیفیت و مطلوب به شهروندان باید نظارت و بازرسی بیشتر صورت گیرد.

وی بر سرعت و دقت در رفع مشکلات نانوائیان و عاملین فروش آرد را تاکید نمود و گفت: مسئولین مربوطه باید شرایط ارائه نان با کیفیت را برای شهروندان فراهم نمایند.

دامادی بر تاکید شرکت توزیع کننده آرد اینکه نانوائیان مبلغ خود را حتما باید به بانک سپه واریز نمایند، ابراز داشت: در بسیاری از مناطق شهرستان شرایط اینترنتی یا استقرار بانک سپه وجود ندارد وبا عدم واریز پول و عدم دریافت آرد توسط نانوایی، خدمات قوت اصلی مردم نیز دچار مشکل می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز