به مناسبت روز کارمند:

تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد واحد شهر قدس

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۰۶:۱۵:۳۲
کد خبر: ۳۱۴۰۳۰
تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد واحد شهر قدس
دکترحسین حسن پور درویشی رئیس واحد شهر قدس از مساعدت های دکتر نوابخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران قدر دانی کرد.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا از تهران به منظور گرامیداشت روز کارمند ، و هفته دولت مراسم تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در سالن آمفی تئاتر شهید چمران دانشکده فنی مهندسی  برگزار گردید

در همین خصوص دکترحسین  حسن پور درویشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ضمن تقدیر از زحمات کلیه پرسنل واحد عنوان کرد: واحد شهر قدس در حال حاضر به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی غرب استان تهران از واحدهای معتبر دانشگاه آزاد اسلامی با شرایط بسیار مناسبی می باشد.

unnamed

 وی افزود: سیاست واحد ما تنش زدایی ، ایجاد آرامش ، خدمت خالصانه و تکریم ارباب رجوع وحرکت در جهت منویات ریاست عالی دانشگاه از جمله سه محور ایجاد شرکتهای دانش بنیان ،توسعه تحصیلات تکمیلی و ایجاد طرحهای فاخر فرهنگی در این واحد دانشگاهی می باشد.

 این مقام مسئول در زمینه تکریم و تبدیل وضعیت پرسنلی کارکنان اذعان داشت: تا به حال نام چهل و دونفر طی دو لیست به سازمان مرکزی  ارسال شده و بنده ازدستور مساعدت و حمایتهای  دکتر نوابخش ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران قدر دانی کنم و بقیه اسامی نیز ارسال و پیگیری خواهد شد .

 وی از نتایج بدست آمده واحد شهر قدس در خصوص جایگاه سازمانی و رتبه بندی واحد شهر قدس ابراز خرسندی نموده و گفت: در سال 91 یک نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس  در رنکینگ جهانی قرار نداشت که درپایان سال 91 موفق شدیم در ردیف 28هزار جهانی ثبت شویم ، سال 92 این عدد به هجده هزار ،در سال 93 به ده هزار که پیش بینی ها نشان می دهد در سال 94 این عدد به کمتر از سه هزار برسد لذا این مسئله موید حرکت و شتاب فزاینده رو به رشد  واحدشهر قدس است.

رئیس واحد شهر قدس در ادامه اظهارات خود افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ثمره بی نظیر انقلاب اسلامی و  حاصل تدابیر موفقیت آمیزحضرت  آیت الله هاشمی و مدیران موفقی چون دکتر جاسبی و دکتر میر زاده می باشد که با تلاش، همدلی و همکاری کارمندان گرامی و اعضای محترم هیئت علمی موجب پدید آمدن این نتایج رو به رشد  شده است.

 دکتر حسن پور درویشی  در پایان مراسم از تلاش مستمر کارکنان قدر دانی و به رهنمودها و برنامه ی کلان ریاست عالی دانشگاه، دکتر میرزاده که با شجاعت و با برنامه دانشگاه را مدیریت می کند اشاره نمود.

این مقام مسئول همچنین از زحمات دکتر جاسبی در طول دوران تصدی قدر دانی وتشکر کرد و از هدیه با برکت امام خمینی و پیشنهاد  و رهنمودهای آیت الله هاشمی در جهت موفقیت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، مطالبی را بیان داشت.

 وی دانشگاه آزاد اسلامی را حاصل تدابیر موفقیت آمیز حضرت آیت الله هاشمی و مدیران موفقی چون دکتر جاسبی و دکتر میرزاده خواند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز