فرمانده جدید انتظامی استان تاکید کرد؛

تداوم اقتدار استان قزوین در سایه همیاری و همدلی همه دستگاه ها

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۴:۳۴
کد خبر: ۳۱۴۱۱۴
تداوم اقتدار استان قزوین در سایه همیاری و همدلی همه دستگاه ها
فرمانده جدید انتظامی استان قزوین گفت: تداوم اقتدار امنیت این استان در سایه همیاری پیوسته، همدلی و هماهنگی کلیه سازمان ها و نهادها صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛  سردار "مهدی محمودی" فرمانده جدید انتظامی استان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین از زحمات و تلاش های خالصانه و اقدامات صادقانه تمامی فرماندهان وقت استان به ویژه سردار "میرحیدری" که در دوران خدمتی ایشان، مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان شاهد تحولات پویا بودند،  تشکر وقدردانی کردند.

وی ادامه داد: از اینکه بار مسئولیت سنگین بر دوش اینجانب گذارده شده تا در این خطه از میهن اسلامی خدمتگزار باشم، خداوند متعال را شاکرم و بدون شک تلاش و خدمت به مردم شهید پرور قزوین، مشی و عزمی ابوترابی گونه، شیوه و اراده بابایی، شمایل و الگوی منحصر به فردی چون شهیدرجایی را می طلبد.

فرمانده جدید انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: جلب اعتماد و اطمینان مردم، استقرار نظم و امنیت عمومی و آسایش فردی و همچنین تداوم اقتدار امنیت این استان از برکت خون پاک بیش از 3هزار شهید گلگون کفن و نیز در سایه همیاری پیوسته، همدلی و هماهنگی کلیه سازمان ها و نهادها صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز