مشاور وزیر کشور در امور روحانیون:

دولت از نظرات روحانیون درباره مسائل کشور استقبال می‌کند

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۸:۴۶
کد خبر: ۳۱۴۱۵۲
مشاور وزیر کشور در امور روحانیون با اشاره به اینکه ایجاد ارتباط دو سویه بین علما و مسئولان کشور از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: دولت از نظرات روحانیون در خصوص مسائل و مشکلات جاری کشور استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین داوود نمازی امروز در دومین روز نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور به شعار سال اشاره کرد و با بیان اینکه روحانیت نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار بر عهده دارند، بیان کرد: دولت سیاست حمایت از حوزه‌های علمیه را با حفظ استقلال از این نهاد دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره تلاش‌های علمای حوزه در طول سالیان طولانی بوده است، گفت: در دولت تدبیر و امید نقش مشاوران امور روحانیت استانداران پررنگ بوده است و وظیفه ویژه‌ای برای ایشان در نظر گرفته شده است.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با بیان اینکه مشاوران نسبت به اقدامات استانداران و فرمانداران اهتمام داشته ولی توجیه‌کننده فعالیت‌ها و اقدامات ایشان نخواهند بود، اظهار کرد: در تشکیلات اداری استان مشاوران امور روحانیت در مسیر ایجاد تعامل مناسب بین روحانیون و مسئولان استانی ایفای نقش کرده و در این مسیر به انجام فعالیت می‌پردازند.

وی خاستگاه انقلاب اسلامی را حوزه‌های علمیه و مساجد دانست و گفت: در کنار تبلیغ دین در شرایط کنونی وظیفه حمایت از نظام اسلامی برای روحانیت متصور است و روحانیت در حفظ این نظام اسلامی نقشی بسیار مهم بر دوش دارد.

نمازی با اشاره به اینکه ایجاد ارتباط دو سویه بین علما و مسئولان کشور از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: دولت از نظرات روحانیون در خصوص مسائل و مشکلات جاری کشور استقبال می‌کند.

وی از روحانیون به عنوان پرچمداران شریعت در جامعه یاد کرد و گفت: روحانیت در طول تاریخ برای حفظ دین زحمات بسیاری را متحمل شده است و امروز نیز همچنان در عرصه پاسداری از دین ثابت قدم خواهد بود.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با بیان اینکه وزیرکشور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر است گفت: امیدواریم که بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر در بخش فرهنگی از ظرفیت‌های روحانیون استفاده کنیم.

وی به وضعیت فرهنگی و تهاجم گسترده دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان در خصوص ترویج ضدارزش‌ها اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌اند و وضعیت عفاف و حجاب نیز در برخی از شهرها خوب نیست.

نمازی با اشاره به ظرفیت‌هایی که در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران وجود دارد گفت: باید حوزه‌های علمیه نهادهایی همچون وزارت کشور را یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز